Inlägg från: Anonym (Hgfko) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hgfko)

Gillar killar att slicka fitta?

Anonym (Kvinnan) skrev 2019-03-10 00:44:58 följande:

Att bero på män och slicka. Min upplevelse är att män gärna berättar om hur mycket dom älskar att slicka, men när det väl kommer till kritan är det bara tomma ord. Jag tror många män säger så för att locka kvinnan.

Håller fullständigt med! Mycket snack och liten verkstad. Slick i max 1 min sedan in med kuken.

Nej tacka vet jag ödmjuka, prestigelösa killar, de är lyhörda och villiga att lära sig precis hur man vill bli slickad.

Töntar som skryter om sina färdigheter och/eller ännu värre försöker ragga i denna tråd, är endast patetiska.

Låt er inte luras kvinnor!
  • Anonym (Hgfko)
    J053ph skrev 2019-03-10 02:27:12 följande:
    Du har träffat fel man, men jag erbjud att endast slicka och ingen pen så då blir det ingen 1 min slick, gillar och se när kvinnan njuter och det finns män som verkligen gillar att slicka

Det är ingen som har sagt att det inte finns några män som gillar att slicka. Däremot överskattar de flesta män sin förmåga att ge kvinnan sexuell njutning, det gäller inte bara oralsex. Jag har legat med rätt många män och kan garantera att de som snackar mest är de som levererar minst.
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?