• J053ph

Gillar killar att slicka fitta?

Ser inger fel i att slicka eller inte alla kan inte digga samma saker , men jag personligen gillar att slicka en kvinna, tycker att det är otroligt sexigt lite smek suga på brösten sen slicka henne tills hon kommer. Vissa går i gång på att suga tårna så, några på andra saker

• J053ph

Tänkte gå ut till stan lördag kväll tänkte om någon kvinna vill ses? Kanske du hemmafru65 har lust? Jag är sugen på att slicka så är någon sugen på att bli slicka och har ställe att var på eller kanske ut så pm gärna, ålder spelar ingen roll alls

• J053ph
    Anonym (Kvinnan) skrev 2019-03-10 00:44:58 följande:

Att bero på män och slicka. Min upplevelse är att män gärna berättar om hur mycket dom älskar att slicka, men när det väl kommer till kritan är det bara tomma ord. Jag tror många män säger så för att locka kvinnan.

Du har träffat fel man, men jag erbjud att endast slicka och ingen pen så då blir det ingen 1 min slick, gillar och se när kvinnan njuter och det finns män som verkligen gillar att slicka
  • J053ph
    Anonym (Hgfko) skrev 2019-03-10 10:30:09 följande:

Det är ingen som har sagt att det inte finns några män som gillar att slicka. Däremot överskattar de flesta män sin förmåga att ge kvinnan sexuell njutning, det gäller inte bara oralsex. Jag har legat med rätt många män och kan garantera att de som snackar mest är de som levererar minst.

Är nog så eller jag kan tänka mig att det är så, många kör på fake it to you make it och jag har några polare som säger att dem inte gillar foreplay och bara "kör" det förstör för dem som verkligen gillar och vill ge njutning till en kvinna lite synd
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?