• Johanna2015

Hjälp????

Jag tänker göra abort i veckan 13 pågrund av att jag visste inte vem pappan är till barnet och är inte säkert om barnen är mitt sambo, under tiden har jag haft dem 2 killar som aldrig har kommit i mig bara mitt sombo som alltid har kommit in. Kan barnen vara mitt sombo då? ????????

Kan någon hjälpa mig lösa detta?

Jag mår ganska dåligt över detta.. och jag vill inte berätta till mitt sambo att jag har loggat med dem andra också.. jag vet att det låter inte kul men, jag har gjort ett stort misstag.

Han kommer inte förlåta mig om jag låta barnen födda och är inte lik honom alls

• Svar på tråden Hjälp????
  • Johanna2015
    uffe 2 skrev 2018-05-19 15:41:39 följande:

Ok. Vad var de som gjorde att du ville ha sex med som när du redan har en relation?

Innan jag flytta ihop med min kille borde jag i Stockholm och han bor i Göteborg så det blev ska svårt att träffa varandra kanske 1 gång i månad. Och du är jag ute och festa med andra killar..
  • uffe 2
    Johanna2015 skrev 2018-05-19 15:50:49 följande:

Innan jag flytta ihop med min kille borde jag i Stockholm och han bor i Göteborg så det blev ska svårt att träffa varandra kanske 1 gång i månad. Och du är jag ute och festa med andra killar..

Ok jag förstår. Så du träffade dom här två killarna på krogen ?
  • uffe 2
    Johanna2015 skrev 2018-05-19 15:50:49 följande:

• Långbenopluto

Eftersom du är så otrogen så hoppas jag att din sambo får veta detta och dumpar dig!!

Otrogen med TVÅ andra samma vecka! Jag kräks....

• Johanna2015
    uffe 2 skrev 2018-05-19 16:00:12 följande:

Nej inte på krogen jag kände dem innan och båda var mina arbetskamrat.
  • uffe 2
    Johanna2015 skrev 2018-05-19 16:21:21 följande:

Nej inte på krogen jag kände dem innan och båda var mina arbetskamrat.

Ok. Varför kände du att du ville gå över gränsen och vara otrogen?
  • Johanna2015
    uffe 2 skrev 2018-05-19 16:26:35 följande:

Ok. Varför kände du att du ville gå över gränsen och vara otrogen?

Om sagt att jag har sagt ett misstag och jag vill inte att det ska hända igen. Men vet inte hur det går till
  • uffe 2
    Johanna2015 skrev 2018-05-19 17:01:35 följande:

Om sagt att jag har sagt ett misstag och jag vill inte att det ska hända igen. Men vet inte hur det går till

De ligger känslor under ytan som är kopplat till varför du gjorde detta misstag. Hur kände du när du träffade han du var otrogen med ?
  • Johanna2015
    uffe 2 skrev 2018-05-19 17:09:02 följande:

De ligger känslor under ytan som är kopplat till varför du gjorde detta misstag. Hur kände du när du träffade han du var otrogen med ?

Det var som en ny kär typ, jag borde att ha gjort detta ifrån början... jag ångrade mig jätte mycket
  • Sivs

Tycker att du ska behålla. Har du tänkt på det att oavsett om du tar och gör abort så lever du med en lögn. Det kommer att bli svårt att vara tyst om det du gjort. Det kommer komma fram ändå. Och då kommer du ångra lögnen och aborten. Om du behåller och det syns att barnet inte är hans så kommer det komma fram ändå att du varit otrogen.

• uffe 2
    Johanna2015 skrev 2018-05-19 17:15:23 följande:

Det var som en ny kär typ, jag borde att ha gjort detta ifrån början... jag ångrade mig jätte mycket

Så du blev nykär i honom? Vad var de som skapade de ?
Svar på tråden Hjälp????