• Anonym (Ångest)

Kallas detta otrohet?

Jag var på en utbildning där man fick ha med sig hundarna, men det fick inte sova inne med oss utan i ett hundstall. En kväll var det en manlig kursdeltagares tur att sova hos hundarna för att hålla vakt. Den kvällen hade jag druckit en hel del alkohol för jag mådde dåligt i övrigt. Så jag var rätt full. Jag rastade min hund och sedan blev jag kvar där en stund och sedan orkade jag inte gå ner och ville inte visa mig för dem jag delade rum med så jag stannade där uppe med honom och lade mig på en fäll på golvet. Han låg i en säng. Efter en stund lade han sig bredvid mig och höll om mig. Han knäppte upp min bh och tog lite försiktigt på sidan av mina bröst (jag låg på mage) sedan försökte han smeka mellan mina ben men då satte jag stopp. Tillägga så var jag rätr full och tänkte inte så mycket men kände då att det var inte vad jag ville... En anna sak han är typ 16-18 år äldre än mig. Båda har sambo och barn. Jag fick sån ångest dagen efter...

Skulle ni räkna det som otrohet?

• Svar på tråden Kallas detta otrohet?
  • Anonym (Yabo)

Det heter att vara oskuld...

• Anonym (Ångest)
    Anonym (Yabo) skrev 2018-05-19 15:46:10 följande:

Det heter att vara oskuld...

Vad då oskuld?
  • Anonym (Ångest)

Va less jag blir på oseriösa människor... Finns det ingen seriös människa som kan hjälpa mig med min fundering? :(

• Anonym (Ångest)
    Salmiakk skrev 2018-05-19 16:03:15 följande:

Ja, det är otrohet.

Räknas det som otrohet från båda håll. Jag valde ju att lägga mig på golvet inte i sängen med honom. Jag ville ju bara sova, inte han...

Jag känner honom för övrigt sedan innan så vi var inte obekant med varandra.
  • Anonym (Sexuellt ofredande)

Började du flörta med honom och bjuda in honom så, ja du var otrogen. Började han att ta på dig helt taget från det blå är det faktiskt sexuellt ofredande.

• Anonym (Ångest)
    Anonym (Sexuellt ofredande) skrev 2018-05-19 16:16:37 följande:

Började du flörta med honom och bjuda in honom så, ja du var otrogen. Började han att ta på dig helt taget från det blå är det faktiskt sexuellt ofredande.

Flörta kan jag inte påstå, vi umgicks under kvällen men har i alla fall inte flörtat vad jag vet eller ens tänkt den tanken. Jag ville bara inte gå ner till de jag delade rum med för jag skämdes över att jag druckit lite för mycket... Skulle jag velat något annat skulle jag väl be om att få lägga mig i hans säng men det ville jag ju inte...
  • mrjohnson

Tycker det låter mer som ett övergrepp än otrohet från din sida. Kom han bara ner och la sig eller har det hänt annat som gör att han kunde tolka det som att du var intresserad. Skambelägg dig inte med att ha varit otrogen om det nu var ett övergrep.

• TriC

Att du var full är helt ointressant; man kan aldrig ursäkta otrohet med att ha druckit alkohol, för man är precis lika ansvarig för sina handlingar oavsett.

Och Ja!!, du var otrogen. Solklart! 

Svar på tråden Kallas detta otrohet?