Inlägg från: Anonym (Igenom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Igenom)

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Kvinnor kan känna lukten av killar som är ytliga och desperata, du verkar vara en blandning utifrån din TS. Du ser ner på tjejerna i din hemkommun och kallar dem WT, tjejerna du möter i stan kanske också tycker du är WT, det märks när en bonnläpp hamnar i stan. Du ska kunna se ner på kvinnor men kvinnor får inte se ner på dig. Dags att hoppa av sina höga hästar, problemet ligger i dig, inte kvinnorna. Och till slut, lägg ner att dricka. Finns inget så oattraktiv i längden med folk som dricker regelbundet. Dom luktarven som nyktra, blicken bli slö, huden blir färglös och personenr som en zombie.

• Anonym (Igenom)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-20 15:13:13 följande:

Nu blev jag lite intresserad. Känna på lukten, hurdå? Ser mig inte som särskilt desperat och försöker ha en mer "chill" stil, dvs avslappnad. Jag gör dessutom allt för att inte se ut som en bonnläpp. Klär mig i märkeskläder och försöker på det stora hela att se ut som en "city-människa". Jag ska lägga ner att dricka, säger du, trots att det är det enda som faktiskt hjälper mig att kunna ta kontakt med tjejer. Även om det inte är bra för hälsan i längden, är det ett mycket effektivt smörjmedel.

Och att vara full och go och samtidigt prata med snygga kvinns, samtidigt som det är sommar och sol. Inte mycket går upp emot det.

Man utsöndrar hormoner i luften, svårt att sätta fingret på men det känns liksom.

Precis, du försöker att passa in, det syns och märks. Men det är inte ditt utseende, har ingen betydelse hur mycket mycket man sminkar en gris ett piffar upp en Saab, det är fortfarande en gris och ingen kvinna, bilen är en Saab oavsett om man försöker piffa upp den till en BMW.

Du använder alkohol som ett medel för att döva ett problem istället för att ta tag i det. Det fega och enkla vägen som bara leder ner till botten.
  • Anonym (Igenom)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-20 15:40:57 följande:

Ok, men hur fan ska jag göra då? Det ställs ju så höga krav på män idag så man vet snart inte hur man ska vara. Kanske ska jag bli en sådan där ful hipster och odla helskägg och odla mina egna grönsaker, det verkar ju som om det är attraktivt för kvinnor med män som ser ut som luffare idag.

Jag har fått höra sen barnsben att man lyckas bäst med det mesta om man är välklädd och socialt smidig, men det gäller kanske inte längre?

Har du några tips och råd, du som vet allt?

Du är enormt fokuserad på utseendet, släpp de. Med de menar jag inte att man ska sluta bry sig om det yttre, men det finns gränser. När det nästan enbart är utseendet som är i fokus missar man människor i djupare plan. Du kanske träffar en kvinna som kommer under huden på dig via jobbet, umgänge, hobby, ute på stan eller annan stans men som inte är perfekt till det yttre. Testa om möjligt att fortsätta träffa kvinnan och se vad som händer.

Sedan är det oattraktiv att vara någon man inte är. Att lyssna på vad andra tycker tycker och apa efter istället för att göra något man faktiskt brinner för syns igenom. Jag älskar att min sambo vågar vara sig själv trotts mycket mothugg. Han har en stark vilja precis som jag, även om vi i första ögonblicket faktiskt blev intresserade av varandra pga utseendet är den djupare delen mellan oss sig gjort att vi fortfarande är tillsammans.
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.