Inlägg från: Anonym (Sofia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sofia)

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Jag är kvinna, uppvuxen i en storstad i grannlandet. Min uppfattning är att svenska kvinnor som flyttar till en storstad får någon slags hybris. Näsan i vädret, tror de är supersnygga och att alla dreglar efter dem. Jag tycker inte svenskor är speciellt vackra men de verkar ha en skev verklighetsuppfattning tyvärr..

Stela och tråkiga, utstrålar ingen kärlek alls utan mer kalla och meningslösa. De vet inte ens om de är kvinnor endel och kallar sig även för hen.

De hade passat bra som kapsylöppnare, de är så stela att man kan öppna en kapsylflaska i arslet på dem. Majoriteten, inte alla såklart. Man blir chockad då man träffar en trevlig svensk kvinna idag, det säger allt.

• Anonym (Sofia)
    sextiotalist skrev 2018-05-21 06:22:34 följande:

Pratar du om unga kvinnor eller om kvinnor i ts ålder?

Nej jag pratar om svenska kvinnor i allmänhet. När man kommer utifrån ser man nämligen svenska kvinnor med helt andra ögon, jag förstår att inte du förstår som är insnöad.

Titta bara på kommentarerna ts får här. Det är skrämmande. Total avsaknad av empati, ödmjukhet, förmåga att acceptera andra som de är, föra en lösningsorienderad diskussion, det är något svenska kvinnor bland annat saknar. Verkligheten är att svenskar är oerhört konflikträdda..

www.returnofkings.com/780/14-things-every-guy-should-know-about-swedish-girls

Saxat:

"Definitely avoid talking about ?foreign women? and how Swedish girls compare. It?s a sore spot since Swedish men are importing Asian women by the hundreds. If you say something she doesn?t like, use the excuse, ?Well in America that?s standard,? to make it seem like she?s being closed-minded about your culture."

"Any type of remark that references science or the real nature of men and women will get a negative response. What?s interesting is that I had way better conversations with Ukrainian women, who spoke bad English, than Swedish girls who spoke fluent English. Ukrainian women see the world as it is. They understand sexual economics and human attraction. They weren?t so politically correct that topics were off limits like in Sweden"

Så pratar man om svenska kvinnor utanför landets gränser. Sedan att det påstås att Sverige har vackrast kvinnor? Nej det finns samma information om Ukraina. För att inte tala om Ryssland som är just känt för vackra kvinnor.
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.