Inlägg från: Anonym (mmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mmmm)

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Orkar inte läsa alla kommentarer, men TS: var dig själv! Härma inte skådisar osv.

Sen är din utgångspunkt helt fel: du kan inte ha som måttstock hur folk tittar på dig på stan. Folk man passerar på stan känner man inte, och man är oftast inte där för att ragga så nej, då tittar man inte på folk på det där intresserade sättet som jag tror att du egentligen letar efter. Du tänker kanske rätt men på "fel" plats så att säga

Sen att du anser du får bättre respons när du druckit alkohol - det kanske inte stämmer - det kan vara din snedvridna uppfattning på fyllan Glad. Kanske är det också miljön - jag menar, du har väl knappast druckit när du ska ut och gå på stan, i det första scenariot, utan alkoholen handlar om fester, AW, krogen osv, dvs miljöer där det är lite mer självklart att man ska prata med folk. 

• Anonym (mmmm)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-20 23:55:05 följande:
    Jo, ibland börjar jag dricka redan på morgonen (om jag är ledig) och går ut på förmiddagen när jag börjar bli sådär skönt salongsberusad. Jag tycker att människor reagerar helt annorlunda på mig när jag är alkoholpåverkad, kanske för att jag är mer avslappnad och naturlig då. Senast stötte jag ihop med en tjej som jag först tyckte såg ut som en vida men som när jag började växla några ord med henne visade sig vara riktigt trevlig och gemytlig. Kanske är det så att folk inte alltid är vad de ser ut att vara, eller så tycker folk att jag verkar "coolare" när jag är berusad på något sätt.
    Oj, jag skulle springa lång väg om någon som gör så kom fram och ville snacka med mig. Dricka på morgonen? Du har nog fler problem än vad som antyds i TS. 

Om du nu får kontakt vid drickande, vad gör du när ruset försvinner? 
  • Anonym (mmmm)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-21 00:26:09 följande:
    Du missade hela min poäng. Lär dig läsa varje ord i en text utan att hoppa över ord som så många gör. Jag sa: Varför ska inte vi killar få ligga runt när ni kvinnor ska få göra det? Varför är män slampiga eller horbockar när kvinnor "bejakar sin sexualitet"?
    Fast så är det inte i verkligheten. Alla kan göra vad de vill men blir man lite för ivrig och knullar runt lite för mycket på kort tid (och i samma gäng så att alla får veta det) då är både män och kvinnor sedda som slampor 
  • Anonym (mmmm)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-21 03:10:15 följande:
    Avskyr genustrams. Det är inte ens någon vetenskap utan ett feministiskt hittepå. Tinder är värdelöst och bara till för ungdomar.

Vad är det som är unket med min kvinnosyn?
    Hehe enough said. Då förstår vi ännu mer varför många kvinnor inte blir intresserade. När du börjar prata lite mer med dem och visar att du anser kvinnor ska åka tillbaka till 1800-talet (dvs du gillar inte "genustrams" = tycker inte kvinnor är lika mkt värda som män, tycker inte de ska ha lika lön för lika arbete osv) , blir man lätt lite ensam. 

Om du nu tänker protestera mot vad jag skrev och säga att du visst anser det är viktigt med lika lön, att alla är lika värda osv = du är feminist. Sug på den ett tag. 
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.