Inlägg från: Anonym (dam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dam)

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Tyvärr är det inte attraktivt med någon som försöker göra om sig efter vad denne tror att kvinnor vill ha. Var dig själv istället så ska du se att du kommer göra kvinnor knäsvaga, inte alla men de som gillar dig för den du är.

Det finns inget hetare än män som går sin egen väg och bara lever livet då som de vill.

• Anonym (dam)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-21 00:31:13 följande:

Eller kanske att vara den optimala versionen av sig själv. Jag tror de flesta av oss strävar efter att vara attraktiva och tilldragande, varför skulle det alltid vara synonymt med att inte vara sig själv? Det handlar ju om mänskliga behov. Att få bekräftelse, uppskattning, just för den man är. Det är fel att tro att det är att "vara sig själv" att skita i sitt utseende och gå omkring i mjukbyxor och hoodie och bete sig allmänt slafsigt. De som har köpt det vilseledande konceptet har oftast upplevt att de förlorat ännu mer på det.

Vem säger att vara sig själv skulle vara likställt med att skita i sitt utseende?

Jag tror faktiskt de flesta likt mig själv, klär sig i vad de själva tycker är snyggt och bekvämt.

Själv tror jag det är det enda vinnande konceptet om man inte bara vill finna en partner, utan också någon som gillar just den man är.

Hur ska du någonsin kunna finna någon som gillar just dig om du gör allt för att dölja dig själv genom kläder och alkohol? Kvinnan som faktiskt söker någon som är precis som du egentligen är kommer inte ens titta åt ditt håll för du visar upp något helt annat som hon inte är intresserad av.

Och de kvinnor som söker det du försöker visa upp kommer se skillnad på äkta vara och en copycat.
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.