Inlägg från: Mella-Bella |Visa alla inlägg
  • Mella-Bella

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-21 00:26:09 följande:

Du missade hela min poäng. Lär dig läsa varje ord i en text utan att hoppa över ord som så många gör. Jag sa: Varför ska inte vi killar få ligga runt när ni kvinnor ska få göra det? Varför är män slampiga eller horbockar när kvinnor "bejakar sin sexualitet"?

Är det någon i tråden som har skrivit att män är horbockar om de ligger runt
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 05:48:29 följande:

Hej alla "glada" och tack för era svar. Fick hem en donna över natten som jag mötte på en uteservering igår. Hon var liksom jag, lite påverkad och det ena ledde till det andra. Hon hade nyss gått ifrån sin kille efter att han varit otrogen och ville nu ge igen med samma mynt. Så nu mår man prima efter att ha fått doppa i grytan och fått kärlek och närhet hela natten. Hon uppfattade inte mig som obehaglig eller creepy på något sätt, utan tyckte bara det var skönt med en vettig man att prata med. Det är ju tur att inte alla kvinnor har samma inställning som kvinnorna på familjeliv, då hade livet varit en ständig öken utan hägringar.. Meån tror att det är mest vänsterfeminister som skriver här så min TS var nog felplacerad vad gäller val av forum.

Jag ska svara på det ni skrivit sedan, men nu vill jag ta hand om tjejen som ropar att jag ska kommha en bra dag i solen vänner! Livet leker och det är sommar.

Menl

då verkar ju ditt sätt funka bra, du behöver inte den här tråden eller något råd från någon här. Fortsätt.som förut med det du vet fungerar och e lev livet istället för att lägga energin på att svara alla vänsterfeminister.
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 08:07:40 följande:

Detta motbevisar också vänsterfeministernas påstående om att ett beteende liknande mitt skulle vara helt oattraktivt och avtändande för tjejer. Så vi kan ju vidare i den här tråden diskutera trovärdigheten i dessa personers bedömningar av mäns beteenden. Gäller vänsterfeministers åsikter alla kvinnor eller endast de själva?

Var det någon som skrev att det gäller alla tjejer? Jag skulle tro att de talar mest för sig själva, i andra hand kvinnor i deras bekantskapskrets osv. eftersom du har startat en tråd och frågat efter deras åsikt.
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 08:24:58 följande:

Intrycket man får av många av svaren är att mitt beteende skulle vara förkastligt och obehagligt rent generellt för kvinnor, även om de bara talar för sig själva, så är det uppenbart att de vill att deras uppfattning ska råda.

Tja du frågade ju om deras uppfnattning om vad du möjligtvis gör för fel. Sen har ju de läst tråden och dina inlägg här så det är väl den bilden de utgår ifrån. Tjejen du har där kanske har sett en annan bild av dig. Men om du visar tjejen din trådstarten och alla inlägg du skrivit här och hon fortfarande är intresserad så får ju det hela en annn vändning.
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 12:21:14 följande:

Det fanns väl ändå en anledning till att jag startade tråden anonymt?

Det förstår jag, men att du avslöjar dity tänkande för de som svarar här.förklarar också varför de säger som de gör. De har ju en helt annan bild av dig än vad du visar för den där tjejen som du har lyckats få i säng.
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 17:05:49 följande:
    NEJ, det är de andra säger jag. Säg inte emot!
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 17:06:45 följande:
    Det är inte jag som har problem, utan de. Folk ska lära sig att kunna umgås.
    Men det är du som uttrycker att det är ett problem. De har inte startat en tråd om att det är ett problem. Alltså är det du som har problem med att det är som det är, inte omgivningen.

• Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 17:41:01 följande:
    Just det, jag uttrycker att DET är ett problem och att jag har problem med att DE har problem. Men huvudproblemet ligger inte hos mig utan på alla asociala människor som är rädda för glada, spontana och naturliga människor, som jag.
    Det kan du ju tycka, men så länge de inte har något problem med att det är så, så har de heller ingen anledning att ändra på det. Det funkar alltså för dem, men det funkar inte för dig.
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 17:44:51 följande:

Jag lät förresten tjejen läsa den här tråden, och hon klandrade mig inte alls. Likadant är det för oss tjejer, menade hon. Att även de försöker vara på olika sätt för att män de är intresserade av ska fastna för dem, så jag var inte ett dugg "onormal" tyckte hon. Däremot undrade vad det är för bittra kvinnor som huserar på Familjeliv, en sajt hon aldrig hade hört talas om än mindre varit aktiv i.

Hon drog slutsatsen att det är kvinnor som är besvikna på sina egna liv för att de själva inte lyckas attrahera de män de vill ha. Kan det stämma?

Ingen aning, men vad spelar det för roll nu? Du har ju lyckats få en tjej i säng som du ville. Fortsätt som du gör du verkar ha ett vinnande koncept du behöver ingen hjälp ifrån människor som läser den här tråden. Kanske kan tråden vara till hjälp för andra män också så du kan vara en förebild för dem.
  • Mella-Bella
    Lainie Kennedy skrev 2018-05-22 18:39:38 följande:
    Igen, det är du som startade en tråd om hur du inte lyckas i sociala sammanhang. Du frågade vad du gör för fel men gillade inte svaren. Jag betvivlar att någon är avundsjuk på dig eller vill ha din livsstil. Du är en vuxen man (?), lär dig att inte fråga om sådant du vet svaret på och inte tål att höra.
    Men han har ju lyckats och det är nog inte sista gången. Skulle inte bli förvånad om vi inom kort får en uppdatering om nästa erövring, och nästa.
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 21:20:13 följande:
    Jag är ute efter bekräftelse, som så många andra idag. Jag vill känna att jag är någon, att jag duger. När jag gick i högstadiet/ gymnasiet fick jag ofta höra att jag var en tönt och en mes som inte var ute och festade på helgerna. Så då tar jag igen det nu och dricker mig berusad för att stärka mitt självförtroende och för att visa de som tryckte ner mig då att även en sådan som jag kan lyckas.

Jag är i grunden deprimerad och tycker inte om mig själv som den jag är, därför spelar jag över för att känna att jag lever. Och ja, jag är desperat, men det får man ju inte vara som kille idag för då är man förkastlig och en loser.

Men jag är fast besluten om att göra det bästa av min tid här på jorden och leva det liv jag vill leva. Kosta vad det kosta vill.
    Oj det måste sitta djupt i dig. Jag hade det också tufft på högstadiet på det sättet att jag var inte populär osv och en del var riktigt taskiga. Men inte ägnar jag någon av dom en tanke idag. Det är ju hundra år sen. Varför låter du de där människorna ta upp så mycket av dig, det verkar som att det gå åt mängder av tid och energi på grund av dem. Jag tror du måste försöka släppa det på nåt sätt för att kunna må bättre själv. Hur är ju en svårare fråga verkar det som för din del... :/
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-23 07:26:48 följande:

Ja, det sitter djupt. Eftersom jag var utstött gick jag en annan väg än de andra och har väl inte riktigt förstått att även de är vuxnare och förståndigare efter så många år. Men det är som att jag vill se bevis på att de verkligen har förändrats för att jag ska kunna svälja att det är ok att inte vara den där ständigt identitetssökande, självhävdande killen.

De var BARN när allt det där utspelade sig. De visste inte bättre. Klart de kan vara vuxNa mobbare också men du har inget med dom att göra längre. De har troligen förändrats en hel del på alla år men ag har svåret att förstå varför din tillvaro ska behöva vara beroende av det. Jag ttycker dwt verkar som att du har satt dig själv i en fälla. Jag tror att det bästa för dig är om du kuner få hjälp avnågon pprofessionell flr att bearbeta din upplevelse och bli fri från det här.
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.