Inlägg från: Anonym (Eller hur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eller hur)

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 08:24:58 följande:
    Intrycket man får av många av svaren är att mitt beteende skulle vara förkastligt och obehagligt rent generellt för kvinnor, även om de bara talar för sig själva, så är det uppenbart att de vill att deras uppfattning ska råda.
    Börjar inte tjejen undra vad du pysslar med som sätter dig för att svara på ett forum klockan tio i sex på morgonen? Och sedan igen kl halv sju? Troligt, killen
  • Anonym (Eller hur)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 09:01:25 följande:
    Vad är det för konstigt med det? Är väl många som stirrar ner i sina smartphones/sätter sig vid datorn i tid och otid? Jag säger att jag svarar på mail. Bara för att du inte får någe ligg så ljuger inte andra.
    Tja då har du förklaringen till varför du aldrig får ligga då? Prioriterar man "mail" dvs chatta med random främling på ett föräldraforum (!) framför en riktig levande person så, tja...

Sedan undrar jag vad min sex-status har med ditt inlägg att göra? Tänker du att alla som håller med dig och klappar dig på din lurviga svans får ligga medan vi andra som fnissar lite inte får det och troligen aldrig får det för inte nog med att vi är fula, vi luktar illa också. Också är vi ju radikalfeminister, vänstervridna sådana, för det vet ju alla att de som inte håller med en sexfixerad "man" är radikalfeminister.
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.