onlygirl skrev 2018-05-20 22:25:16 följande:
Bim är beräknad mens ja
Då håller vi tummarna för dig med så spännande, du kommer kunna testa mycket tidigare än oss haha
Enligt appen borde jag ha BIM den 1/6 men om jag hade ÄL enligt stickor den 16e så borde det ju gå att testa tidigare.. Tjoho! Tur jag får hänga på er ändå ;)
Tack, håller tummarna för er alla andra också!
Lite om mig: Första barnet, inte velat ha barn innan trots sambo sedan 2010. Velat fokusera på jobb och spara ihop till hus. Samt inte vetat om jag verkligen är redo. Nu är vi äntligen redo (hoppas jag men vem tusan vet egentligen innan) båda två, klar sedan länge med utbildning och stabila jobb. Inget hus men skitsamma. Man kan bo med ett barn i en liten lägenhet också. Försökte i 7 månader förra året men haft uppehåll in the baby making business tills nu. Tycker det är skitjobbigt att gå och vänta och tolka in tecken överallt i kroppen. Inbillade mig varje månad förra omgången att "nu är det nog något därinne" men tji fick vi.
Sen två OT frågor: HUR får jag in smileys? När jag la till en emoji så stod det bara ???? i inlägget och HUR följer jag den här tråden så jag får notiser när någon skrivit?
Mvh helt ny på familjeliv :)