• Anonymont

    Centralbadet via letsdeal

    Hej! Är det någon som har köpt erbjudandet från Lets Deal till Centralbadet? Det ser oearhört lovkande ut. Min fråga är; vad kommer i det köpet? Tänkte köpa den till killen jag träffar sedan ett halvår tillbaka nu när han fyller år. Men vill inte att det verkar så fattigt heller. Plånboken är tyvärr inte den fetaste för tillfället.

  • Svar på tråden Centralbadet via letsdeal
  • Carambolan

    Entré till badet gissar jag. Det står att ordinarie pris på dealen är 760 kr och det är vad det kostar för två pers att gå in och bada.

  • Anonymont
    Carambolan skrev 2018-05-22 06:54:11 följande:

    Entré till badet gissar jag. Det står att ordinarie pris på dealen är 760 kr och det är vad det kostar för två pers att gå in och bada.


    Brukar det räcka med det, tro? Pratade med en tjejkompis och hon tyckte att det var mer är tillräckligt. ???????????
  • Carambolan
    Anonymont skrev 2018-05-22 12:48:56 följande:

    Brukar det räcka med det, tro? Pratade med en tjejkompis och hon tyckte att det var mer är tillräckligt. ???????????


    Ja alltså det är ju ganksa lyxigt med flera olika bassänger och olika sorters bastu och sådär Man kan absolut roa sig där utan att gå på några behandlingar eller träningspass. Om det känns snålt föreslår jag att du bjuder på brunch/lunch i deras restaurang också, den är toppen!
  • Anonym (Gjort)

    Köpte sån förut och blev besviken. Dels ger de förtur till alla som har bokat behandlingar. Dels släpper de bara in ett visst antal personer som får vistas på badet. Vi var många sällskap som fick vänta i flera timmar. Räkna med att det är stora gäng, möhippor och sånt. Vi kunde inte lämna väntrummet eftersom vi då kunde förlora vår plats om vi inte var där (man fick en nummerlapp) när vårt nummer ropades upp. Någon uppskattning på hur lång tid det kunde ta kunde de absolut inte säga. Väldigt tråkigt väntrum dessutom och inte så trevliga eller hjälpsamma i kassan. Ingen trevlig upplevelse och hade inte bokat igen.. Gå nån annanstans

  • Anonymont
    Anonym (Gjort) skrev 2018-05-22 23:52:15 följande:

    Köpte sån förut och blev besviken. Dels ger de förtur till alla som har bokat behandlingar. Dels släpper de bara in ett visst antal personer som får vistas på badet. Vi var många sällskap som fick vänta i flera timmar. Räkna med att det är stora gäng, möhippor och sånt. Vi kunde inte lämna väntrummet eftersom vi då kunde förlora vår plats om vi inte var där (man fick en nummerlapp) när vårt nummer ropades upp. Någon uppskattning på hur lång tid det kunde ta kunde de absolut inte säga. Väldigt tråkigt väntrum dessutom och inte så trevliga eller hjälpsamma i kassan. Ingen trevlig upplevelse och hade inte bokat igen.. Gå nån annanstans


    Vaaa äre sant? När var detta? Upplevde dom som väldigt trevliga ändå på telefon. Tänkte köpa till mamma och syster som morsdag present så får dom säga vad dom tyckte o så utgår jag ifrån det istället ??
  • Anonym (Nina)

    Köpte en sån "deal" för ett år sen också tyckte det var rätt bra. Det ingick morgonrock, handduk och tofflor har jag för mig vilken var bra. Vi såg till att gå en vardag vi båda var lediga på så det var ingen väntetid och inte jättemycket folk men kan tänka mig att det är många som går på helger och kvällar. Tips är att komma tidigt eller en vardag mitt på dagen alltså! Om du tycker det är snålt med bara inträdet så bjud på lunch där också som någon annan föreslog.

  • Anonym (Gjort)
    Anonymont skrev 2018-05-25 14:14:37 följande:

    Vaaa äre sant? När var detta? Upplevde dom som väldigt trevliga ändå på telefon. Tänkte köpa till mamma och syster som morsdag present så får dom säga vad dom tyckte o så utgår jag ifrån det istället ??


    Var ca ett halvår sen. Ja trevliga på telefon kan de säkert vara. I receptionen och hela systemet hur det fungera var dåligt iallafall. Att badet bara tar in ett visst antal platser kan de inte göra nåt åt. Vi fick som sagt vänta i timmar och fick inte lämna receptionsonrådet eftersom vi då riskerade att bli av med köplats. Har man inget emot att sitta och vänta är det lugnt. Kommer man väldigt tidigt är det antagligen bättre. Och dessutom är badet helt okej där inne men även där fick jag vänta ca en halvtimme-40 min på en beställning (en smoothie, trots endast ett sällskap framför). Sen när jag skulle betala hade han ingen växel att ge och frågade då om det gick bra ändå. Alltså att de skulle behålla växeln? Aldrig varit med om något liknande. Fick dessutom fel storlek på tofflorna, bad om liten storlek men fick då den största mansstorleken. När jag sedan satt och drack smoothiesen med gänget kom en personal och sa till mig att det bara var inne på caféet man fick dricka det. Då hade jag ändå sett andra dricka på samma plats och sa det till personalen men var tvungen att gå ändå. För oss som var på möhippa förstörde det allt som allt dagen och alla planer och gjorde att vi fick boka om restaurangbesök m.m.

    Man får vad man betalar för.
Svar på tråden Centralbadet via letsdeal