Inlägg från: Anonymont |Visa alla inlägg
  • Anonymont

Centralbadet via letsdeal

Hej! Är det någon som har köpt erbjudandet från Lets Deal till Centralbadet? Det ser oearhört lovkande ut. Min fråga är; vad kommer i det köpet? Tänkte köpa den till killen jag träffar sedan ett halvår tillbaka nu när han fyller år. Men vill inte att det verkar så fattigt heller. Plånboken är tyvärr inte den fetaste för tillfället.

• Svar på tråden Centralbadet via letsdeal
  • Anonymont
    Carambolan skrev 2018-05-22 06:54:11 följande:

Entré till badet gissar jag. Det står att ordinarie pris på dealen är 760 kr och det är vad det kostar för två pers att gå in och bada.

Brukar det räcka med det, tro? Pratade med en tjejkompis och hon tyckte att det var mer är tillräckligt. ???????????
  • Anonymont
    Anonym (Gjort) skrev 2018-05-22 23:52:15 följande:

Köpte sån förut och blev besviken. Dels ger de förtur till alla som har bokat behandlingar. Dels släpper de bara in ett visst antal personer som får vistas på badet. Vi var många sällskap som fick vänta i flera timmar. Räkna med att det är stora gäng, möhippor och sånt. Vi kunde inte lämna väntrummet eftersom vi då kunde förlora vår plats om vi inte var där (man fick en nummerlapp) när vårt nummer ropades upp. Någon uppskattning på hur lång tid det kunde ta kunde de absolut inte säga. Väldigt tråkigt väntrum dessutom och inte så trevliga eller hjälpsamma i kassan. Ingen trevlig upplevelse och hade inte bokat igen.. Gå nån annanstans

Vaaa äre sant? När var detta? Upplevde dom som väldigt trevliga ändå på telefon. Tänkte köpa till mamma och syster som morsdag present så får dom säga vad dom tyckte o så utgår jag ifrån det istället ??
Svar på tråden Centralbadet via letsdeal