Ni som fått upprepade missfall..nån som lyckats behålla o har barn
Hej. 2a missfallet nu. 1a va nu i april 10e. Efter flygning till min brors bröllop. Alla sa att de ej va farligt att flyga. Nu väntade vi på att mensen skulle komma tillbaka för att veta när ägglossningen var.men den kom aldrig o de visade sig att jag var gravid igen. Men även denna gg hade ja en planerad resa. Pratade med läkarna alla sa att de är helt ofarligt men kom hem igår o på väg till affären kände ja ett illande o tryck när ja kom hem hade ja blodigt igenom byxorna. Så hur ska man kunna va hopp full om nästa?! Vågar inte ens hoppas. Blev gravid snabbt verkligen de va ju ej planerat då vi väntade på mensen men så hände de mirakulöst även om vi bara haft sex 2 ggr. Men slutade nu i missfall igen. Är de verkligen säkert att flyga?! Ja vet ej kommer aldrig göra de igen trots att alla säger att de absolut ej finns någon risk alls! Men nu efter 2 missfall inom 3 månader o båda Ggrna har ja flugit ser ja ej det som riskfritt. Men nån som blivit gravid efter 2 mf o som fått barn?! Snälla ja får ingen hjälp av vården ska söka mig privat istället. Är 35 i augusti o sambon är 30 men han har 2 barn sedan tidigare.