• Anonym (Trogen)

    Hård sex

    Kvinnor har ni blivit hårt knullad så ni haft ont i musen eller 2an efter ett samlag...

  • Svar på tråden Hård sex
  • Anonym (Trogen)

    Va de skönt anonym a? Va de värt de?

  • Pussan

    Många år sedan det gjorde ont någonstans, men det bästa jag vet är att bli så genomknullad att jag känner pulsen dunka i fittan och att den ömmar vid beröring när jag vaknar på morgonen. Då kan jag få mäktiga orgasmer av två fingrar som jag gnider lite med. Flera gånger innan jag stiger upp. Sedan är jag grymt kåt hela dagen och kan onanera 4-5-6 gånger. Är rätt matt när det blir kväll då....

  • Anonym (Nikiloo)

    Ont i musen har jag fått många gånger med många men bara i visa ställningar o det går över rätt fort. Det värsta är extremt stora och tjocka för de gör ont hur man än gör i alla hål. 

  • Mama92

    Har hänt om de går lite för djupt elr hårt men ingen obehaglig smärta utan en rätt härlig känsla.

  • älskamigmucho

    Har haft ont i fittan efter hårt brutalt sex med antingen en eller flera. Gillar att va öm efter kuk faktiskt... även att ta igen är skönt trots smärtan

  • Diligo

    Ja ofta och vill ha det så, vill att det skall kännas efteråt att jag haft rejäl sex!

  • baraenklajag

    Skulle gärna vilja prova på hård sex en gång. Jag har mina fantasier men jag vet inte om dom överensstämmer med Hård sex eller så kanske är det att det blir vad man gör det till. Fastbunden, smiskad överallt, knullad både vaginalt och analt, dragen i håret mm, det vill jag prova 

  • älskamigmucho

    Testa! Jag har alltid varit intresserad av att testa mina gränser och känna hur det är att gå över dem..... Har haft massa olika män o kvinnor som vill ha hårt brutalt sex med mig....

  • elimo

    Det var ett tag sedan jag fick hård sex men hade inte tackat nej. Hoppas på att få det dom närmaste dagarna

Svar på tråden Hård sex