• Anonym (Ledsen man med liten kuk.)

    Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?

    Vill veta hur ni mår och har det.

    Hur mycket har kuken betytt för er självkänsla och självförtroende?

    Jag menar att med 20 cm så är man värd något.

  • Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?
  • Anonym (Tjejen)

    20 cm betyder inte ett skit om du inte vet hur du använder den. Finns många killar med stor kuk som tror att stl är allt och att det räcker. astråkigt och helt jävla värdelöst!

  • Anonym (Ledsen man med liten kuk.)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-05-22 22:25:13 följande:

    20 cm betyder inte ett skit om du inte vet hur du använder den. Finns många killar med stor kuk som tror att stl är allt och att det räcker. astråkigt och helt jävla värdelöst!


    Ok, har du erfarenheter av 20 cm och större?
  • Anonym (T2)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-22 22:29:28 följande:
    Ok, har du erfarenheter av 20 cm och större?
    Jag har erfarenhet av 22 cm. Det som "Tjejen" säger stämmer mycket bra. Däremot är jag inte intresserad av kukar under 15 cm. :)
  • Anonym (Ledsen man med liten kuk.)
    Anonym (T2) skrev 2018-05-22 23:07:07 följande:
    Jag har erfarenhet av 22 cm. Det som "Tjejen" säger stämmer mycket bra. Däremot är jag inte intresserad av kukar under 15 cm. :)
    22 cm? Killen måste vara 1 på 200.
  • Anonym (Kisen)

    Hmm, vi med vanliga 16 undrar oxå om de med 20 är lyckliga, vore så coolt att ha. Förutsatt att vi alla vet att svinga klubba på bra sätt.

    Men förstår TS ledsenhet. Jag vill ju inte ha mindre. Men går det inte att fixa nuförtiden? Hur ledsen är du TS?

  • Anonym (Ledsen man med liten kuk.)
    Anonym (Kisen) skrev 2018-05-22 23:22:49 följande:

    Hmm, vi med vanliga 16 undrar oxå om de med 20 är lyckliga, vore så coolt att ha. Förutsatt att vi alla vet att svinga klubba på bra sätt.

    Men förstår TS ledsenhet. Jag vill ju inte ha mindre. Men går det inte att fixa nuförtiden? Hur ledsen är du TS?


    Sitter här ensam och sörjer mina 17,5 cm med en flaska Explorer vodka.
    Livet känns så orättvist.

    Kommer inte klara detta så länge till och kommer ännu mindre kunna träffa en tjej.
  • Anonym (T2)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-22 23:27:31 följande:

    Sitter här ensam och sörjer mina 17,5 cm med en flaska Explorer vodka.

    Livet känns så orättvist.

    Kommer inte klara detta så länge till och kommer ännu mindre kunna träffa en tjej.


    17,5 är ju hur bra som helst? Idealkuken för mig är 16-18cm och gärna med en bra tjocklek. :)
  • Anonym (Smådase)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-22 23:27:31 följande:

    Sitter här ensam och sörjer mina 17,5 cm med en flaska Explorer vodka.

    Livet känns så orättvist.

    Kommer inte klara detta så länge till och kommer ännu mindre kunna träffa en tjej.


    För mig som bara har 17 cm fick det räcka med vin för att bedöva smärtan av att sakna 3 cm. Jag är helt enkelt inte värd att få bedöva med vodka!
  • Anonym (T2)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-22 23:08:38 följande:

    22 cm? Killen måste vara 1 på 200.


    Haha, ja typ! Svennebanan också. Inte många svenssons som är så pass utrustade..
  • Anonym (Ledsen man med liten kuk.)
    Anonym (T2) skrev 2018-05-22 23:32:26 följande:
    Haha, ja typ! Svennebanan också. Inte många svenssons som är så pass utrustade..
    Han kanske är en på 500.
Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?