• Anonym (Ledsen man med liten kuk.)

Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?

Vill veta hur ni mår och har det.

Hur mycket har kuken betytt för er självkänsla och självförtroende?

Jag menar att med 20 cm så är man värd något.

• Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?
  • Anonym (Ledsen man med liten kuk.)
    Anonym (20) skrev 2018-05-24 22:53:02 följande:
    Jag är definitivt lycklig. Men det har väldigt lite med min kuk att göra.
    Ok, du har 20 cm. Lyllos som kan runka med tvåhandsfattning...
  • Anonym (Pelle)

Nää snarare tvärt om. Min växte till först i klassen i högstadiet samt att den var modell större. Det ledde till mycket problem. Mycket tissel och tassel och jag råkade bli sjuk på ett antal simningar vi skulle ha. Dessutom problem med tighta gympabrallor som inte lämnade så mycket till fantasin.

• Anonym (gamla agda)
    Anonym (Kisen) skrev 2018-05-24 22:59:47 följande:
    Men den logiken är faktiskt falsk, Agda. Herr Underarm med t o m två lungtransplantationer (finns det ens, är tant Agda ett troll?) skulle vara ännu olyckligare om han hade liten kuk i det läget jämfört med bamsen han ännu har och minnena från bamses stordåd i livet.
    Tyvärr för herr "underarm" så är detta på riktigt. Han var min första kärlek och krossade mitt hjärta så det är därför jag kanske verkar kallsinnig!? Han har genomgått TVÅ lungtransplantationer. Första gången var lungorna för små......jo det fattar man ju.....men de nya paret passar får man hoppas.
  • Anonym (20)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-24 23:01:53 följande:

Haha det är bara obekvämt.
  • Anonym (20cm)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-24 23:01:53 följande:
    :) Jag träffade en väldigt petite tjej en gång, nu tyckte säkert även hon att jag hade liten kuk och förväntade sig BBC men hon var så liten och hennes händer så små att min kuk såg helt jättestor ut. Jag tyckte åtminstone den såg helt enorm ut!

Har du åkt till Asien eller Thailand? Jag funderar på det jag tror att min kuk är större där än bland svenska tjejer som blir besvikna för att man inte har ett tredje jävla ben. Jag är härstammar inte ens från den delen av afrika där man har jättekuk. Men de ser inte skillnad på svart och svart.
  • Anonym (13cm)
    uffe 2 skrev 2018-05-23 15:20:18 följande:

Här du någonsin fött höra av en kvinna att de är fel på din kuk?

Ja. Ett ex beklagade sig över storleken på min kuk och att hon önskade att den var större i en gruppchatt med några av hennes vänner. Blev väldigt bra kompis med en av hennes vänner under tiden vi var tsm och det var hon som berättade för mig vad som skrevs i denna gruppchatt.
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (13cm) skrev 2018-05-25 16:08:45 följande:

Ja. Ett ex beklagade sig över storleken på min kuk och att hon önskade att den var större i en gruppchatt med några av hennes vänner. Blev väldigt bra kompis med en av hennes vänner under tiden vi var tsm och det var hon som berättade för mig vad som skrevs i denna gruppchatt.

Så jobbigt. Lider med dej. Hur ger man igen på något så lågt? Svårt att bara tiga med. Kajn msn göra den större?
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-22 22:29:28 följande:

Ok, har du erfarenheter av 20 cm och större?

Ja. Haft killar med 20+ som varit riktigt kassa, sen killar medliika stor som varit grymma och även killar med 14 som varit helt Amazing!!! För stort är inte skönt heller, känns som domkomner ändå upp i lungorna o gräver.
  • Snstr

Jag är glad över att inte bekymra mig över att den är mindre, men livet går ut på så mycket annat, som man dessutom kan påverka.

• Anonym (Roland)

Ja, men 20 cm blir man aldrig ifrågasatt.

Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?