• Emhy89

BF Februari 2019

Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Februari 2019
  • SL185

Hej alla :)

Plussade med testa tidigt test förra veckan i tisdags men vågade inte ropa hej direkt. Idag testade jag digitalt o där stod det ?gravid 2-3v?. Fick ett tidigt missfall i april. Så oron finns där så klart. Men är så glad, första bebisen :)

Bf 22 februari!

Hur mår ni? Va har ni för symtom?

• Norrskens

Hej Hej, hoppar också in här. Testade plus i fredags. Bf 24/2, tredje barnet.

Jag tycker den här perioden är den värsta fram till v 12. En mår skitdåligt m illamående, trötthet och humörsvängningar men helst ska man vara tyst om det till v 12. Sen oron kommer det bli nåt, är det friskt. Med mina andra barn har gjort vul och KUB. Men nu ska jag bara göra KUB pga att jag snart fyller 38 år.

Hur känner ni?

• Daphodil

Hej tjejer! Vågar väl hoppa in här nu. BF i slutet av februari. Har en tjej på snart två år sen innan. Är trött på dagarna, har mensvärk om kvällarna, och blir lätt illamående då och då.

Inte berättat för gubben än pga svaga streck, men har egentligen ingen anledning att tro att det inte ska gå vägen!

• Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-18 08:26:32 följande:

Hej Hej, hoppar också in här. Testade plus i fredags. Bf 24/2, tredje barnet.

Jag tycker den här perioden är den värsta fram till v 12. En mår skitdåligt m illamående, trötthet och humörsvängningar men helst ska man vara tyst om det till v 12. Sen oron kommer det bli nåt, är det friskt. Med mina andra barn har gjort vul och KUB. Men nu ska jag bara göra KUB pga att jag snart fyller 38 år.

Hur känner ni?

Håller med. Man är trött och gnällig men kan inte berätta varför!

Jag vill göra KUB bara för att jag tycker det är sanslöst orimligt att gå och vänta till v 18 innan man får se något. Förra graviditeten fick jag göra tre UL (datering, kub och vul) men den turen har jag nog inte nu
  • Daphodil

Nån mer som är skittrött på kvällarna, men sen väl i sängen så kan man inte sova?

• bumblebeez
    Daphodil skrev 2018-06-18 09:33:49 följande:

Nån mer som är skittrött på kvällarna, men sen väl i sängen så kan man inte sova?

Ja, jag är trött redan vid 14. Men ska jag vila så klarar jag inte det ens :P 
  • Hennen
    SL185 skrev 2018-06-18 08:09:28 följande:

Hej alla :)

Plussade med testa tidigt test förra veckan i tisdags men vågade inte ropa hej direkt. Idag testade jag digitalt o där stod det ?gravid 2-3v?. Fick ett tidigt missfall i april. Så oron finns där så klart. Men är så glad, första bebisen :)

Bf 22 februari!

Hur mår ni? Va har ni för symtom?

Jag funderar också på att köpa ett digitalt bara för att verkligen få se ordet på display o inte bara streck

Jag tror det är oundvikligt att inte känna oro...klart man tänker en massa både högt o lågt.

Detta är min första graviditet så allt är ju nytt. Jag har känt av mensvärk, uppsvälld mage o ömma bröst. Annars mår jag väldigt bra!

Glad för det såklart men ibland undrar jag om det verkligen är en bebis där inne!
  • idahen

Heej!

Jag skulle gärna vilja vara med i den hemliga Fb gruppen om det finns plats? Plussade för en vecka sedan och är beräknad 9/2 ??

Svar på tråden BF Februari 2019