BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Fan det är samma sak här:( fick rosa flytningar idag.. o det var så mitt förra missfall började, rosa flytningar på kvällen o klarrött blod morgonen därpå. Har även ont i ryggeb nu o mår illa av all stress. Har gråtit i flera timmar nu :( varför händer det igen? Fy :(
Hur har det gått? Inget mer blod?
Du har inte ansträngt dig? Haft sex? Då kan man få små blödningar. Ofarliga men läskiga ändå.
Ja jag har äntligen stått på mig och sagt ifrån då ringer dom honom och säger hur dålig han är som låter sin fru tala så. Men han har också tagit ett snack med dom och de verkar väldigt fasta vid sin sak.
tack snälla förresten.
Dom alla sa grattis innan bråket började och verkade så lyckliga. Men så fort jag äntligen stod på mig så blev dom arga på mig istället ahahaha.
Hejsan. Plussade i onsdag. Ingen aning hur långt jag gått då jag ätit p piller där jag blödde 20 dagar i månaden. Räknar jag från senaste blödningen så är jag i vecka 6. Men eftersom vi inte sexade veckan där efter (trodda ägglossningen) så känns allt knas.
Nåja, jag är gravid och vi ser fram emot det.
Grattis alla mammor
Hall hallå. Är beräknad 31/1 men gissar på att gå över. Hur som helst. Är det någon mer än jag som har stickningar i underlivet, särskilt vid promenader? Även ljumskarna ömmar lite. Är i v 10 och när jag googlar om detta hittar jag mest om längre gångna som känner samma :)
Bumpar återigen för Facebookgruppen, skriv ett pm till mig så löser vi det!
Bumpar återigen för Facebookgruppen, skriv ett pm till mig så löser vi det!
Hejsan. Plussade i onsdag. Ingen aning hur långt jag gått då jag ätit p piller där jag blödde 20 dagar i månaden. Räknar jag från senaste blödningen så är jag i vecka 6. Men eftersom vi inte sexade veckan där efter (trodda ägglossningen) så känns allt knas.
Nåja, jag är gravid och vi ser fram emot det.
Grattis alla mammor
Hall hallå. Är beräknad 31/1 men gissar på att gå över. Hur som helst. Är det någon mer än jag som har stickningar i underlivet, särskilt vid promenader? Även ljumskarna ömmar lite. Är i v 10 och när jag googlar om detta hittar jag mest om längre gångna som känner samma :)
Tog ett digitalt för att själv försöka få ett hum o vilken vecka jag kan vara i.
Men med detta resultat så borde väl vecka 6 vara rätt nära va?