• överraskningaaaar

    Överraskningsweekend

    Hej, min sambo tar examen nästa vecka och jag vet att han väldigt gärna vill åka till the Steam hotel i Västerås så jag tänkte boka en natt åt oss där. Jag vill att detta ska bli en överraskning och att han inte ska veta om något förens vi är framme på hotellet. Problemet är att han tidigare har bott inte så långt från Västerås så han känner till staden så det fär inte vara för uppenbart att vi ska dit för då kommer han nog lista ut vad vi ska göra, har nägon tips på hur jag kan göra? Eller har ni någon idé på något vi kan göra i Västerås innan så att han blir lurad på det istället

    Tusen tack på förhand!!

  • Svar på tråden Överraskningsweekend
  • CitronTulo

    Ska ni åka bil dit? I så fall så kan du ju låtsas som att ni bara ska åka igenom Västerås, när ni är där så låtsas du att du blir akut kissnödig, eller törstig eller nått sånt och ni "råkar" då stanna precis vid hotellet..

  • annabellelee

    Är du säker på att han gillar överraskningar? Själv gillar jag att kunna planera - om mannen kört iväg någonstans hade jag blivit galen - tänk om jag bestämt med en kompis? Eller tänkt cykla ut i skogen?

  • överraskningaaaar
    CitronTulo skrev 2018-05-23 08:53:11 följande:

    Ska ni åka bil dit? I så fall så kan du ju låtsas som att ni bara ska åka igenom Västerås, när ni är där så låtsas du att du blir akut kissnödig, eller törstig eller nått sånt och ni "råkar" då stanna precis vid hotellet..


    Ja så kanske jag skulle kunna göra! Har dock inte bestämt än om vi ska åka bil eller tåg.
  • överraskningaaaar
    annabellelee skrev 2018-05-23 09:05:21 följande:

    Är du säker på att han gillar överraskningar? Själv gillar jag att kunna planera - om mannen kört iväg någonstans hade jag blivit galen - tänk om jag bestämt med en kompis? Eller tänkt cykla ut i skogen?


    Jag har överraskat honom förut och han har sagt att han tycker om överraskningar så det borde inte vara något problem. Jag tänkte säga att han inte ska boka upp nägot den helgen så att han inte planerar in annat.
  • cyberbabe

    Har du bokat hotell ännu? Annars rekommenderar jag att du gör det typ nu, är ofta fullbokat flera helger framåt.

  • överraskningaaaar
    cyberbabe skrev 2018-05-23 13:42:27 följande:

    Har du bokat hotell ännu? Annars rekommenderar jag att du gör det typ nu, är ofta fullbokat flera helger framåt.


    Jag ska göra det idag, men vi ska inte åka förens i slutet av juli och då finns det!
Svar på tråden Överraskningsweekend