Vad är det som händer? Personkemi?
Vad är det som händer med mig? Kan inte sluta tänka på den här människan!
Går en utbildning just nu där en av deltagarna är en kille som jag inte får ur huvudet. Vi har jobbat ihop under delar av utbildnigen och verkligen klickat. Han har sagt flera gånger att vi har stark personkemi och det känns som att vi har något. I början tyckte jag inte alls om honom men nu är han som en magnet jag dras till! Den här människan fnns i mitt huvud 24/7.
Han är egentligen inte min typ alls men han har något som jag inte kan motstå. Han har visserligen en kropp att dö för men det är inte det jag dras till utan hans energi. Han är en sån person som jag kan sitta tyst brevid och ändå känna mig avslappnad.Han påverkar mig genom att bara vara.
Det här är något jag aldrig stött på förut, att ha en sån stark dragning till en annan människa. Inbilldning? kan inte vara det, håller på att gå sönder.....
VISSTE INTE ATT MAN KUNDE KÄNNA SÅHÄR!
Saken hör till att jag är lyckligt gift( trodde jag) med barn. Jag har ett bra liv och trodde jag var lycklig men så hände det här, min värld är uppochner.....
Vet inte vad jag ska ta mig till ,vet inte alls (vågar inte hoppas) om han känner samma sak för mig eller om han döljer det för att vi båda har familj?
Vi har en vecka kvar på kursen och jag måste göra något för att få det här ur huvudet, men vad? och hur? Ska jag berätta och om han inte känner samma för mig så kanske jag kan få ett avslut? Just nu är situationen ohållbar och jag håller på att gå sönder, dels av dåligt samvete till min man och för mina starka känslor till den här killen.
Kan dragningen endast vara för att vi klickar så bra? Eller är det känslor som i kärlek?
Någon som varit med om liknande?