• Lindez

Gillar äldre män

För ca två månader sen har jag i hemlighet börjat dejta en äldre man, alltså 29 år äldre än mig. Han 64 år jag 35 år. Jag har alltid kommit bättre överens med äldre personer överlag men trodde inte att det nånsin skulle gå så långt som att ligga med.

Vi har jättetrevligt när vi träffas det mycket prat om allt och mycket skratt, sexet är jättebra(han slickar gärna hela natten).

1. Jag TROR  om vi går ut offentligt och visa våra vänner och bekanta vår relation så skulle vår relation bli mer kärleks full och inte bara sex.

2. Jag är ju liv rädd för att folk ska döma honom för det ena och andra saker. Det hjälper ju inte heller att jag ser ännu yngre ut(barnsligt ung) än vad jag är.

Hur skulle NI reagera/ tänka när ni se ett sånt par??????????

• Svar på tråden Gillar äldre män
  • Rudbeckius
    Lindez skrev 2018-05-26 14:23:52 följande:

För ca två månader sen har jag i hemlighet börjat dejta en äldre man, alltså 29 år äldre än mig. Han 64 år jag 35 år. Jag har alltid kommit bättre överens med äldre personer överlag men trodde inte att det nånsin skulle gå så långt som att ligga med.

Vi har jättetrevligt när vi träffas det mycket prat om allt och mycket skratt, sexet är jättebra(han slickar gärna hela natten).

1. Jag TROR  om vi går ut offentligt och visa våra vänner och bekanta vår relation så skulle vår relation bli mer kärleks full och inte bara sex.

2. Jag är ju liv rädd för att folk ska döma honom för det ena och andra saker. Det hjälper ju inte heller att jag ser ännu yngre ut(barnsligt ung) än vad jag är.

Hur skulle NI reagera/ tänka när ni se ett sånt par??????????

Vi har haft sådana par i släkten och det har gått fint utom i ett fall. I det första fallet var han 55 och hon 19. De fick två barn och levde lyckliga i trettio år tills han dog. I det som gick dåligt var det partyfarbrorn 50+ som stadgade sig med 30+ fick två barn men fortsatt partaja på egen hand medan modern var hemma med småbarn. Han hade jobb i festsvängen.

I samtliga fall snackades det om golddiggers och fula gubbar bland släkt och vänner. Men det gick över - de var lyckliga, artiga och sociala. De bevisade att deras kärlek var starkare.
  • Rudbeckius
    Lindez skrev 2018-05-26 14:46:55 följande:

det hjälper inte heller att jag inte är svensk 

Var starka. Kärleken övervinner allt. Amor vincit omnia.
Svar på tråden Gillar äldre män