Inlägg från: Anonym (Line) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Line)

Råd. Vad ska jag göra??

Men är det något problem eller vad är det du måste fråga om? Det verkar ju som att det leder åt rätt håll om det är en relation du vill ha? Ni umgås och pratar eller skriver ofta. Det är väl bara att fortsätta så då? Det dummaste är väl att ställa någon mot väggen och bara "vad tycker du om mig, säg nu, bestäm dig". Det kan ju bli pressande för vem som helst. Ni utvecklar ju erat umgänge och lär känna varann, fortsätt så ett tag och se vart det tar er. Var en annan sak om han låg med andra eller verkade undvikande osv men nu verkar ju allt bra? Eller så är det jag som inte hänger med på något..

• Anonym (Line)

Mm okej jag förstår. Kan du kanske fråga något i stil med om han vill umgås utan barnen nån dag och hitta på nåt? Du kan ju skylla på att du behöver vara barnledig för att få lite vuxentid med någon annan vuxen. Typ gå på bio eller ut och käka. Säger han ja vet du ju att han iallafall är intresserad av att umgås med dig både utan barn och utanför sängkammaren. Undvik att bli bara kk's (om det inte är det båda vill,förstås), försök umgås på tu man hand några ggr och försök ta det några steg längre då och kanske hinta lite vad du söker och få fram vad han söker. Utan att pressa utan bara slöprata. Kanske kan ni ta varandras händer eller ge några kramar eller liknande bara. Liksom bygga upp det. Då brukar det visa sig allt eftersom om personen känner samma sak eller helt ointresserad/bara ute efter sex/bara vill vara vänner trots ligget. Jag tycker dock det låter som om han är intresserad av att umgås med dig.

Jag menar om man "råkar" ligga med nån och sen inser att det va ett misstag, inte fasen fortsätter man umgås med personen ifråga då?! Det tror inte jag iallafall. Och denna kille verkar ju gilla både dig och dina barn(s) sällskap

Svar på tråden Råd. Vad ska jag göra??