• Anonym (Varje dag.)

Hur ofta onanerar Du?

Hur ofta onanerar Du?

• Svar på tråden Hur ofta onanerar Du?
  • Anonym (Kåt tjej)

Nån gång varannan månad typ.
    Får ångest efteråt eftersom jag känner mig så ensam, misslyckat & värdelös. 

• Anonym (Kille)

Oftast varje dag, men någon enstaka gång kan det bli varannan.  Om jag är hemma själv en hel dag och kan kolla porr och runka ostört  kan det å andra sidan bli 3-4 gånger på en dag.   Min tjej har ingen aning om att jag runkar, hon skulle blir sur eftersom hon tycker att det borde räcka med det sex jag får av henne.  Toleransen för onani är noll från hennes sida.. Därför gäller det att verkligen städa undan hushållspappret och se så att det inte finns någon spermafläck man missat.

• Anonym (Bocken)

Aldrig, har en kåt fru!

• Vorr vorr

Några gånger per år men vad fan, fotboll är skönare att titta på

• Anonym (Kisen)

Varje dag nästan. Knullar tyvärr bara 2-3 ggr per vecka. Tänker på tjejer eller kollar porr när jag onnar.

• Anonym (M)

En eller två gånger i månaden kanske.
    Har successivt trappat ner och hoppas att jag eventuellt kan ta bort min sexlust helt.

• Bara mig
    Anonym (Amanda) skrev 2018-05-27 23:25:35 följande:

Tar ju inte precis timmarvis när jag onanerar! Ibland kommer jag på två-tre minuter...

Som jag då och jag är en kille. Varför ska man dra ut på det i onödan
  • Anonym (Väldigt Ofta)

Det sista tiden... OFTA! 

Alltså min partner har varit off den sista tiden pga diskbråck som lett till depresion som lett till att de antideprissiva han äter gör att han inte kan få stånd ordentligt :/ 

Så JÄVLIGT OFTA Oskyldig

• Beetle
    Anonym (Amanda) skrev 2018-05-27 23:12:57 följande:

Håller med Mullbär. Går i perioder. Nu ska jag ha mens vilken dag som helst och är extremt kåt! Har onanerat fyra gånger idag ha ha!

Du låter underbar!
  • Anonym (Entillsingeltjej)
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2018-05-28 08:12:27 följande:

<3 det är inte misslyckat att ha ett sexliv med sig själv. De flesta onanerar, även om man är i ett förhållande.

Hoppas du lyckas bli av med ångesten så du kan njuta av onani :) kram
  • Anonym (femtiplussare)

Vad vore livet utan onani . Jag och min karl onanerar ihop ibland. Är ganska häftigt att göra det. Vågar man släppa på gränserna och låta sig tycka om att ha sex med sig själv så är det toppen. Då får man oftast som man vill ha det direkt ; ) Min karl blir väldigt upphetsad av att se mig onanera. Och vice versa. 
    Jag onanerar ofta. Både med eller utan karl. Drömmer

• Anonym (Varje dag.)
    Anonym (femtiplussare) skrev 2018-05-29 18:07:26 följande:

Vad vore livet utan onani . Jag och min karl onanerar ihop ibland. Är ganska häftigt att göra det. Vågar man släppa på gränserna och låta sig tycka om att ha sex med sig själv så är det toppen. Då får man oftast som man vill ha det direkt ; ) Min karl blir väldigt upphetsad av att se mig onanera. Och vice versa. 
    Jag onanerar ofta. Både med eller utan karl. Drömmer

Och jag kommer runka så länge jag lever och så länge vänster hand klarar av att dra i den!
  • Westman

Det går lite i perioder för mig då det oftast har med om jag sovit lite (blir kåt på kvällen då jag blir trött) eller om jag blivit lite upphetsad av något under dagen (så här sommar tid är det svårt att inte bli upphetsad av alla lättklädda tjejer...). Så det varierar från en gång per dag till var tredje/fjärde dag för mig.

Anonym (Kåt tjej) skrev 2018-05-28 08:12:27 följande:

Tråkigt att du känner så. :( Känn inte att onani betyder att man inte är åtrådd eller värd att ligga med. Det finns dom som är i relationer men som fortfarande onanerar. Jag som gör det nästan varje dag skulle i så fall vara väldigt misslyckad, men så går ju inte att tänka.
  • Bara mig
    Anonym (Entillsingeltjej) skrev 2018-05-29 16:13:52 följande:

<3 det är inte misslyckat att ha ett sexliv med sig själv. De flesta onanerar, även om man är i ett förhållande.

Hoppas du lyckas bli av med ångesten så du kan njuta av onani :) kram

Ska vi njuta av varandra ?
Svar på tråden Hur ofta onanerar Du?