Forum Inaktiva: Gästexperter - Fråga experten
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Ge mig råd är detta fel eller rätt?

Mån 28 maj 2018 08:57 Läst 3243 gånger Totalt 0 svar
    Mån 28 maj 2018 08:57

Är en kvinna på 54 år som lever sen 10 år tillbaka med en man på 53 år och haft det bra tills förr 2 år sen då han börja på gym o fick eget kontor som svetschef.Då blev han egoist och nonchalant och börja psyka mig så kränker mig o kontrollbehov och maktutövning och är elak o dum.Jag är förtidspensionör så gör allt hemma o vi ses 10 min per dag på morgon då han gå till jobb sen gym sen spelar golf o kommer sent då jag sover och vi har skiljda sovrum pga snarkar o olika tider vi vill sova och ingen sex elller närhet på 1 år bara en puss knappt på morgon.Det är 2 år sen han sa han älska mig så vet ej om han gör det.Hhan vill göra som han vill o ingen skall ifråga sätta det.Men förr 10 dagar sen blev droppeb han sa han skulle golfa på lördag till kl 21 sen fiska kräftor men då behövde han sova över o jag ville det ej men det struntar han i.Sen hörde han inte av sig dagen efter kom hem sent o sen dess pratar vi inte med varandra för jag är förbannad så det blir ett hejdå på morgon o inget mera .sms vad som behövs handlas inget mera.Försökte prata om vårt förhållande förr 14 dagar men han drar sig alltid undan o vill inte diskutera sånt så går ej att prata med han men visst har jag rätt att vara förbannad?Jag går hos kurator o psyk läkare då jag mår dåligt pga hans sätt mot mig.Funderar på att flytta så vad tycker du skall jag försöka prata o säga att han måste ändra sig annars flyttar jag härifrån?

Är rådlös hur jag skall hantera detta o sen är han egoist för det är bara han o han hela tiden bryr sig inte om mig.Men som sagt han kränker mig o allt jag gör är dåligt o måste göras bättre.Så är livrädd när han inte gjort något bra så ge mig råd hur jag skall gå tillväga Tack

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll