Fråga experten: Inaktiva: Gästexperter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sex mot sin vilja i sömnen. av Lotta­6­9 Inaktiva­: Gästexpe­rter Lotta69
2023-09-25
2,3k 1 Jag är en kvinna på 54år. Har separat från min föredetta man jag varit gift med 2ggr tidig... Inaktiva­: Gästexpe­rter Lotta­6­9 2023-09-25
1
2,3k
Kan tjejer fisa högt och ljudligt ? av Zasse­1­0 Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,4k 0 Jag undrar verkligen om tjejer fiser lika ljudligt och högt som män ? Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,4k
räknas inte som hål på boxerkalsong av Rikar­d Ander­s­son Inaktiva­: Gästexpe­rter 8,2k 0 Va räknas som hål i boxerkalsong och va räknas inte som hål ? Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
8,2k
Vad är en Satanist och Vad är en Djävulsdyrkare på ett enkelt men detaljrikt svar? av Anony­m (ANON­Y­M) Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,5k 0 Jag har en presentation om Satanism och jag måste då få veta lite vad en Satanist och en D... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,5k
Skiljas?? av Allti­d­Probl­e­m Inaktiva­: Gästexpe­rter 9,2k 0 Hej. Jag har en fråga gällande mig och min fru. Vi bråkar varje vecka, oftast pga dålig ko... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
9,2k
Levervärden av Gabri­e­lla24­4­0 Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Erna)
2021-08-25
5,9k 1 Är det någon här som har haft förhöjda levervärden och som vet vad det beror på? Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Erna) 2021-08-25
1
5,9k
Svårt med exet av Stork­t­jejen Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,1k 0 Hej! Ja ksk e lite ung nu för denna sida, men de är så att jag vill ha tips hur man kommer... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,1k
hjälp mig, allofoner och fonem av Lulle­l­u Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,0k 0 Jag har fått uppgift att skriva vilka av språkljuden i dessa ord som är allofoner av samma... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,0k
Lönegaranti jobb av Anony­m (Fund­e­ring) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 Hej ! Är de någon som vet om man skulle kunna få ett lönegaranti jobb via arbetsförmedling... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
Någon som vet hur jag byter lösenordet av Johan­n­a62 Inaktiva­: Gästexpe­rter Johanna62
2020-08-03
2,8k 5 Hej, Min exman gjorde ett konto åt mig på internet förut. Nu vilm jag inte han ska komma d... Inaktiva­: Gästexpe­rter Johan­n­a62 2020-08-03
5
2,8k
Avregistrera Gps klocka till barn??? av Tinat­i­natin­a­tina Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,4k 0 Hej’ Hur i hela fridens namn avreggar man sig på gps klockor? Minns ej mörke. Köpta på jo... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,4k
Huvudvärk mm. av nalle­b­jörne­n­123 Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Hej!Har under veckor nu haft huvudvärk, lite yrsel som kommer då och då och varit väldigt... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
Skapa en person av Plus Inaktiva­: Gästexpe­rter 882 0 Hej! Jag har påbörjat mina studier som undersköterska och jag har fastnat vid en fråga. J... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
882
Efter polisförhör vad händer av Anony­m (Lott­a­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 997 0 hejJag blev misstänkt för brott men jag vet det inte kommer att leda någon vart då jag vet... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
997
vvs ingenjör vs webb utvecklare av Magid Inaktiva­: Gästexpe­rter 944 0 Jag blev antagen i yrkeshögskola till båda vvs ingegör och webb utvecklare, och nu är det... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
944
När får jag fyllnadslön?? av Anony­m (Foxy­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 826 0 I sommar har jag fått ett schema som sommarvikarie med en timanställning inom vården. Min... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
826
Om krisen eller kriget kommer av Julie­H­G Inaktiva­: Gästexpe­rter 614 0 HiVi är två studenter som läser till Katastrof och Riskmanager-utbildningen på Köpenhamns... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
614
Synkrav körkort med högre behörighet CE av Anony­m (Shaa­b­ansso­n­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 642 0 Vilka krav gäller för synen för att få körkort högre behörighet CE? Är detta i bilden godk... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
642
Fråga Stressterapeuten av Laila Stenr­o­os Inaktiva­: Gästexpe­rter 568 0 Hej alla!Jag heter Laila Stenroos och är Stressterapeut & Avspänningspedagog. Genom at... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
568
Arbete av Anony­m (af) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (af)
Äldre 3 Dec 17:34
724 1 Jag blev skickad av af till en aktör för arbetsträning.Jag sa att jag skulle börja men skr... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (af) Äldre 3 Dec 17:34
1
724