Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Han lånar pengar av mig KONSTANT

Anonym (!) skrev 2018-05-29 19:36:21 följande:
    Idioten har lurat sig in i mitt hem. Han sade att han behövd bo hos mig i max några veckor. Jag har dagligen sagt att jag inte vill ha honom här. Men han har stannat kvar här mot min vilja och ruinerat mig ekonomiskt!
    Du har skrivit dessa trådar om mannen som "lurat sig in" hos dig hur länge som helst. Du har fått oräkneliga råd. Säg upp honom och begär vräkning om han inte flyttar. Byt lås. Flytta själv (till hemlig ort om du är rädd för honom) etc etc.
    Du har uppenbarligen inte tagit till dig några råd tidigare år så varför tycker du man ska lägga tid på denna nya tråd?
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2018-05-30 12:01:35 följande:
    Du har skrivit dessa trådar om mannen som "lurat sig in" hos dig hur länge som helst. Du har fått oräkneliga råd. Säg upp honom och begär vräkning om han inte flyttar. Byt lås. Flytta själv (till hemlig ort om du är rädd för honom) etc etc.
    Du har uppenbarligen inte tagit till dig några råd tidigare år så varför tycker du man ska lägga tid på denna nya tråd?
    Jag gissar att du har en egen problematik så en god start är väl att söka hjälp hos kontaktperson/kurator e dyl om du har sådan eller söka den hjälpen om du inte har det.
Svar på tråden Han lånar pengar av mig KONSTANT