Hur lättklädda är era barn på förskolan
Funderar lite då jag fått kommentarer fler än en gång om varför jag inte skickar dottern på förskola i shorts eller klänning.
Jag föredrar tunna byxor och tunn tröja... Mkt för att jag själv har lätt att blir bränd I solen och tänker att även om jag smörjer in henne på morgonen så finns ju inte det kvar lika bra på em och på förskolan har jag ingen egen koll på hur länge och hur mkt hon är i solen...Men även för att det är mkt sand på gården som dels blir väldigt varm och dels fastnar överallt. Men börjar efter alla kommentarer fundera lite.
Dottern.är 2,5 men jag har större barn som inte heller varit barbent på förskolan då var det i alla fall knälånga tights under kjol/klänning.
Så jag blir lite nyfiken på hur andra tänker....
På förskolan kommer det barn i short och t-shirt nu på morgonen fast att det är 4 grader på morgonen.. Vansinne enligt mig även om det blir varmare under dagen men det är maj så vissa dagar har det stannat på 15-16 i luften men såklart varit varmt i solen.
Jag lämnar alltid så sambon åker för tidigt på morgonen och även där har det kommit pikar. Om att jag har så mkt kläder på