• silver33

Slicka analt...

Jag älskar att slicka kvinnorna analt. De som jag har gjort det på blir helt tokiga av kåthet.

Hur ser det ut för er här? Gillar ni det, kvinnor?

• Svar på tråden Slicka analt...
  • Anonym (Kerstin)

Hur många har du slickat ? Om alla du gjort det med gillade så måste alla här gilla det.....

• Anonym (-)
    silver33 skrev 2018-05-29 10:50:00 följande:

Jag älskar att slicka kvinnorna analt. De som jag har gjort det på blir helt tokiga av kåthet.

Hur ser det ut för er här? Gillar ni det, kvinnor?

Djuriskt beteende!

Eller, nej, vänta! Inte ens djur slickar varandra i skitan!
  • Jonnynilsson

En väl rengjord anal är alltid inbjudande. Det lite djuriskt förbjudna lockar väl antar jag.

• silver33
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-05-29 11:06:49 följande:

Hur många har du slickat ? Om alla du gjort det med gillade så måste alla här gilla det.....

Fem kanske, inte färre i alla fall...
  • Anonym (Q)

Mitt ex gjorde alltid det.

Han älskade det, och jag med.

Hoppas min nästa också gillar det!

• Anonym (Tjej)

Jag kan inte påstå att jag hellre blir slickad bak än fram, men om mannen gillar det så är det klart det funkar även om känslorna är lite blandade. Känns ju inte alltför fräscht liksom..

• Linux1003
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-30 08:38:40 följande:

Jag kan inte påstå att jag hellre blir slickad bak än fram, men om mannen gillar det så är det klart det funkar även om känslorna är lite blandade. Känns ju inte alltför fräscht liksom..

Min fru gillar inte analsex och vi lär aldrig få till det heller. Hon har även varit motståndare när jag har närmat mig med tungan men successivt och motvilligt accepterat. Numera njuter hon högljutt när jag slickar henne där och nu senast var på väg att få orgasm bara genom att jag slickade henne där utan någon annan stimulans.
  • Anonym (Anon)

Jag gillar det, mycket! Är dock ännu mer förtjust i att slicka mannens anal.

• Anonym (Mullis)

Jadå när man väl kommit över det där med att det känns lite "pinsamt" och obekvämt och slappnar av.. Så är det ju onekligen skönt och fittan verkligen dryper så det gör ju definitivt något med en.. Dock något som mitt ex gjorde oftare när jag var yngre. Inget jag gör med min man nu, inte saknar jag det heller :) Vi har analsex lite nu och då dock :) Jag får hellre fittan slickad liksom, Och vill ju inte gå från baken till frammen.. :)

Svar på tråden Slicka analt...