Slicka analt...
Jag älskar att slicka kvinnorna analt. De som jag har gjort det på blir helt tokiga av kåthet.
Hur ser det ut för er här? Gillar ni det, kvinnor?
Jag älskar att slicka kvinnorna analt. De som jag har gjort det på blir helt tokiga av kåthet.
Hur ser det ut för er här? Gillar ni det, kvinnor?
Jag gillar att slicka i rumpan på min fru, hade gärna slickat en rumpa till.....
USCH FYFAN VAD ÄCKLIGT!! DU VET VÄL ATT DU SLICKAR BAJS??
USCH FYFAN VAD ÄCKLIGT!! DU VET VÄL ATT DU SLICKAR BAJS??
Gör det ibland, jag gillar det. Tjejen likaså.
Jag gillar det, mycket! Är dock ännu mer förtjust i att slicka mannens anal.

Alltså rövslicking görs ju med fördel direkt efter duschning.. En svettig röv eller annan könsdel för den delen är väl aldrig särskilt mysigt ;)
Vill både få och ge. Skönt att få skinkorna särande och känna en våt tunga mot min analöppning.
Och slickar gärna min mans håriga rövhål.
Vill både få och ge. Skönt att få skinkorna särande och känna en våt tunga mot min analöppning.
Och slickar gärna min mans håriga rövhål.

Nej jag förstår inte var detta sjuka "mode" kommer ifrån, finns ju väldigt många memes där man prata om att slicka någons röv, är folk så äckliga?
Jag är ju man men kan svara utifrån min erfarenhet. Ungefär 80% av kvinnorna jag har varit med har uppskattat det. Nu tror inte jag att det representerar tvärsnittet av befolkningen, i många fall har vi konstaterat gemensamma sexuella intressen innan vi faktiskt haft sex.
Hur det än är, så är det en dealbreaker för mig, tycker hon inte om det kommer vi inte tycka om att ha sex med varandra.
Ostbågar..!