• Westman

Haft kjol utan trosor...?

När jag fick en så bra idé så kan jag inte motstå att fråga...

Tjejer, har ni någon gång burit kjol (lång eller kort) utan trosor under en dag på jobbet, fest eller liknande? Något ni gör ofta? Och hur kändes det? Någon gång ni blivit påkomna eller nästan avslöjade?

Var inte blyga och berätta gärna! :)

• Svar på tråden Haft kjol utan trosor...?
  • Anonym (?)

Har du? Hur kändes det? Blev du påkommen?

• Anonym (Falabella)

Bara när jag hade så hemsk svampinfektion så jag nästan grät av klådan. Hade långkjol och inga trosor i minus 15 grader för det var det enda som lindrade.

Så, nu kan ni runka till min svampinfektion, era pajasar. Mmm sexigt!

• Pentra

Jag är inte speciellt angelägen att lämna snigelspår efter mig, och som andra riskerar att sätta sig i. Det är både ohygieniskt och oförskämt. ... Men, jag har en och annan gång varit tvungen att gå utan trosor, på promenadvägen genom skogen tillbaka till bilen, efter jag och en kollega varit ute på promenad och han fingrat mig så våt att trosorna blivit så indränkta att de varit osköna att ha på sig efteråt. Det såg både porrigt och gulligt ut när han gick bredvid mig och snällt bar de genomdränkta trosorna åt mig... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Westman
    Anonym (?) skrev 2018-05-29 21:13:20 följande:

Har du? Hur kändes det? Blev du påkommen?

Eftersom jag är kille så har jag inte vågat klä mig i varken kjol eller kilt. Det gör det mest obekvämt om jag ska gå utan boxers under jeans. ^^;
    Anonym (Falabella) skrev 2018-05-29 21:17:45 följande:

Bara när jag hade så hemsk svampinfektion så jag nästan grät av klådan. Hade långkjol och inga trosor i minus 15 grader för det var det enda som lindrade.

Så, nu kan ni runka till min svampinfektion, era pajasar. Mmm sexigt!

haha! xD Svampinfektion eller inte, lite sexigt är det ändå... Intressant lösning, men kul att det fungerade!
  • Westman
    Pentra skrev 2018-05-29 21:22:27 följande:

Jag är inte speciellt angelägen att lämna snigelspår efter mig, och som andra riskerar att sätta sig i. Det är både ohygieniskt och oförskämt. ... Men, jag har en och annan gång varit tvungen att gå utan trosor, på promenadvägen genom skogen tillbaka till bilen, efter jag och en kollega varit ute på promenad och han fingrat mig så våt att trosorna blivit så indränkta att de varit osköna att ha på sig efteråt. Det såg både porrigt och gulligt ut när han gick bredvid mig och snällt bar de genomdränkta trosorna åt mig... ... Med vänlig hälsning, Pentra

Lämnar du snigel spår, dvs, är du alltid kåt när du inte har trosor på dig? ;P

Chansen att en annan tjej också utan trosor under kjolen sätter sig på exakt samma parkbänk som du gjorde är nog väldigt liten. Eller tänker jag för långt nu? xD

Härligt! Grymt minne! Och en kollega dessutom! Hett! Tack för att du delade med dig av denna underbara historia. ;) 
  • Anonym (M)
    Westman skrev 2018-05-29 21:09:30 följande:

När jag fick en så bra idé så kan jag inte motstå att fråga...

Tjejer, har ni någon gång burit kjol (lång eller kort) utan trosor under en dag på jobbet, fest eller liknande? Något ni gör ofta? Och hur kändes det? Någon gång ni blivit påkomna eller nästan avslöjade?

Var inte blyga och berätta gärna! :)

Jo, en del. Inte på jobb, men på fest och gå på stan och annat mer avslappnat. Nu har jag sambo, och ibland gör jag det som en lite sexig grej att vi båda vet det och han kan ta lite på mig om det finns bra tillfälle för det. När jag var singel gjorde jag också det ibland, ibland med syfte att bli påkommen haha... men bara för män som jag redan märkte tittade på mig och det var lite sexuell spänning redan, inte så att jag försökte bli påkommen av någon helt random oskyldig person som inte alls vill se min nakna underkropp. Ibland händer det också att jag gått utan också bara för att det är skönt, om jag vart lite irriterad och vill få lufta, men kör då med en kjol av längre modell. 
  • Anonym (M)
    Pentra skrev 2018-05-29 21:22:27 följande:

Jag är inte speciellt angelägen att lämna snigelspår efter mig, och som andra riskerar att sätta sig i. Det är både ohygieniskt och oförskämt. ... 

Haha, men man sitter ju på kjolen förstås! Enda stället det sniglas på!
  • Westman
    Anonym (M) skrev 2018-05-29 21:38:57 följande:
    Haha, men man sitter ju på kjolen förstås! Enda stället det sniglas på!
    Ah, ingen kort kort kjol då, nä då ser jag inget stort problem med det. ;)
  • Anonym (M)
    Westman skrev 2018-05-29 21:40:53 följande:
    Ah, ingen kort kort kjol då, nä då ser jag inget stort problem med det. ;)
    Så länge inte kjolen går alldeles precis nedanför rumpan så går det ju alldeles utmärkt att sitta på den. 
  • Westman
    Anonym (M) skrev 2018-05-29 21:37:40 följande:
    Jo, en del. Inte på jobb, men på fest och gå på stan och annat mer avslappnat. Nu har jag sambo, och ibland gör jag det som en lite sexig grej att vi båda vet det och han kan ta lite på mig om det finns bra tillfälle för det. När jag var singel gjorde jag också det ibland, ibland med syfte att bli påkommen haha... men bara för män som jag redan märkte tittade på mig och det var lite sexuell spänning redan, inte så att jag försökte bli påkommen av någon helt random oskyldig person som inte alls vill se min nakna underkropp. Ibland händer det också att jag gått utan också bara för att det är skönt, om jag vart lite irriterad och vill få lufta, men kör då med en kjol av längre modell. 
    Härligt! Precis som det ska vara, tycker jag. ^^
Svar på tråden Haft kjol utan trosor...?