• Anonym (Ingen)

Pubis

Hur stor buske har du där ner nu?

• Svar på tråden Pubis
  • Anonym (Ingen)
    Mullbär skrev 2018-05-31 20:51:02 följande:

Min man klagar när det börjar bli för långt därnere! Han säger det kittlar i näsan  Jag noterar önskemålet men trimmar när jag orkar/känner för det, han får ju inte bli bortskämd ;) Brukar ta bådas samtidigt när man ändå har trimmern igång :)

Rakar du hans menar du?
  • Mullbär
    Anonym (Ingen) skrev 2018-05-31 21:03:18 följande:
    Rakar du hans menar du?
    Vi rakar inte, vi kör med trimmer ifall du hade läst mitt tidigare inlägg. Ja, jag trimmar även min mans kön. Han tycker det är väldigt svårt att komma åt, det är faktiskt lättare om man hjälps åt, att hålla/dra i grejerna så man inte skadar sig. Jag ser ju mkt lättare från min vy. Klipper även hans hår o trimmar hans skägg, tycker jag är ganska bra på det.
  • Anonym (Ingen)
    Mullbär skrev 2018-05-31 21:09:22 följande:

Vi rakar inte, vi kör med trimmer ifall du hade läst mitt tidigare inlägg. Ja, jag trimmar även min mans kön. Han tycker det är väldigt svårt att komma åt, det är faktiskt lättare om man hjälps åt, att hålla/dra i grejerna så man inte skadar sig. Jag ser ju mkt lättare från min vy. Klipper även hans hår o trimmar hans skägg, tycker jag är ganska bra på det.

Vilken njutning för honom.
  • Westman

Jag trimmar till det kortaste. Började mest som kul grej att testa, men håret är för det mesta i vägen och kan bli jobbigt vid onani/sex, så jag kör så kort det går just nu. Tycker det är skönare så, helt enkelt.

• Anonym (Hmm)

Mitt ex o jag hade "i början" varje vecka en ljusfestival - vi tände ljus, duschade eller badade och hällde upp ljummet vatten och rakade varandra ... tror fan det blev åka av efter det ...

• Mullbär
    Anonym (Ingen) skrev 2018-05-31 21:16:34 följande:
    Vilken njutning för honom.
    Nja, skulle inte säga han njuter (sexuellt) av det annat än att han blir tacksam över att bli svalare o för att jag hjälper han. Trimning brukar följas av gemensam dusch och avsugning i duschen dock ;) 
  • Anonym (Ingen)
    Mullbär skrev 2018-05-31 21:53:02 följande:

Nja, skulle inte säga han njuter (sexuellt) av det annat än att han blir tacksam över att bli svalare o för att jag hjälper han. Trimning brukar följas av gemensam dusch och avsugning i duschen dock ;) 

• Anonym (Varför)

Varför ha buske när det är så mycket bättre utan?

• Anonym (Ingen)
    Anonym (Varför) skrev 2018-06-01 07:10:40 följande:

Varför ha buske när det är så mycket bättre utan?

Många tycker ju att det är barnsligt med renrakat.
  • Anonym (lurv)
    Anonym (Miriam) skrev 2018-05-31 07:27:31 följande:

Har inte rakat på flera år nu. Får hemska utslag när jag rakar. Ser väl inte jättetrevligt ut med hår utanför trosorna men det är bara gubben som ser ändå.

Det ser jättetrevligt ut med hår utanför trosorna. Bygger upp nyfikenhet och förväntningar, samt eggar fantasin.
  • Anonym (Ingaharman)
    Anonym (Ingen) skrev 2018-06-01 17:28:55 följande:

Många tycker ju att det är barnsligt med renrakat.

Inte jag. Jag går igång på renrakat och det handlar inte om att hon ska se ut som ett barn mellan benen.

Hår mellan benen på en kvinna är som ogräs i trädgården. Ett måste att tas bort.
  • Anonym (Hmm)

Gillar att inte få hår i munnen men en välvårdad buske är inte fy skam.
    Bara den är fräsch och smakvänlig så ....

• Blixtmannen2

Jag har inget hår där nere. Jag föredrar så lite hår som möjligt på min partner, men en liten fin ansad buske är snyggt åxå. Men helt orakad går bort

• gladman

Min sambo har sparat ut busken, jag blir otroligt tänd när hon är hårig! En sak till, det är väldigt skönt när ollonet åker in och ut mellan håriga blygdläppar? ;)

• Endastjag
    gladman skrev 2018-06-03 12:41:12 följande:

Min sambo har sparat ut busken, jag blir otroligt tänd när hon är hårig! En sak till, det är väldigt skönt när ollonet åker in och ut mellan håriga blygdläppar? ;)

Instämmer fullt ut i den uppskattningen för orakad fitta!
  • gladman
    Fjäril Vingad skrev 2018-06-03 13:04:48 följande:
    Min växer fritt. Enstaka gånger/år ansar jag en cm på längden.

Trevligt! ;)
  • Fjäril Vingad
    gladman skrev 2018-06-03 13:09:33 följande:

Trevligt! ;)

Heh, pojkvännen klagar inte, tvärtom.
Svar på tråden Pubis