Pubis
Hur stor buske har du där ner nu?
Hur stor buske har du där ner nu?
Min man klagar när det börjar bli för långt därnere! Han säger det kittlar i näsan Jag noterar önskemålet men trimmar när jag orkar/känner för det, han får ju inte bli bortskämd ;) Brukar ta bådas samtidigt när man ändå har trimmern igång :)
Vi rakar inte, vi kör med trimmer ifall du hade läst mitt tidigare inlägg. Ja, jag trimmar även min mans kön. Han tycker det är väldigt svårt att komma åt, det är faktiskt lättare om man hjälps åt, att hålla/dra i grejerna så man inte skadar sig. Jag ser ju mkt lättare från min vy. Klipper även hans hår o trimmar hans skägg, tycker jag är ganska bra på det.
Jag trimmar till det kortaste. Började mest som kul grej att testa, men håret är för det mesta i vägen och kan bli jobbigt vid onani/sex, så jag kör så kort det går just nu. Tycker det är skönare så, helt enkelt.
Mitt ex o jag hade "i början" varje vecka en ljusfestival - vi tände ljus, duschade eller badade och hällde upp ljummet vatten och rakade varandra ... tror fan det blev åka av efter det ...
Nja, skulle inte säga han njuter (sexuellt) av det annat än att han blir tacksam över att bli svalare o för att jag hjälper han. Trimning brukar följas av gemensam dusch och avsugning i duschen dock ;)
Varför ha buske när det är så mycket bättre utan?
Varför ha buske när det är så mycket bättre utan?
Har inte rakat på flera år nu. Får hemska utslag när jag rakar. Ser väl inte jättetrevligt ut med hår utanför trosorna men det är bara gubben som ser ändå.
Glesare lövskog typ.
Många tycker ju att det är barnsligt med renrakat.
Gillar att inte få hår i munnen men en välvårdad buske är inte fy skam.
Bara den är fräsch och smakvänlig så ....
Jag har inget hår där nere. Jag föredrar så lite hår som möjligt på min partner, men en liten fin ansad buske är snyggt åxå. Men helt orakad går bort
Min sambo har sparat ut busken, jag blir otroligt tänd när hon är hårig! En sak till, det är väldigt skönt när ollonet åker in och ut mellan håriga blygdläppar? ;)
Min sambo har sparat ut busken, jag blir otroligt tänd när hon är hårig! En sak till, det är väldigt skönt när ollonet åker in och ut mellan håriga blygdläppar? ;)
Min växer fritt. Enstaka gånger/år ansar jag en cm på längden.
Trevligt! ;)