• Lordi

    Sambo utan sexlust

    Jag är en man på 41 år med väldgt stor sexaptit och alltid ansett mig dom öppensinnad och nyfiken

    På allt inom det sexuella,nu är det tyärr så att jag gått utan sex i över 1 års tid för stt min sambo tappat sexlusten och jag börjar känna mig desperat.

    Skall jag söka en kk då jag har den stora sexdrift jag har eller göra processen kort och gå vidare utan henne. Jag har börjat titta runt efter olika sidor där kvinnor vill ha sex enbart.

    Bland annat en sida som kallas diskretflirt. Men känner mig ändå villrådig,ngn tjej kvinna som kanske har bra råd och tips att ge mig?

  • Svar på tråden Sambo utan sexlust
  • Anonym (G)

    Mitt tips är att du diskuterar saken med henne och berättar exakt det du skriver här så att hon har en möjlighet att själv göra valet om ni ska gå skilda vägar eller om du ska få ta in en tredje part.

  • Lordi
    Anonym (G) skrev 2018-05-31 05:35:18 följande:

    Mitt tips är att du diskuterar saken med henne och berättar exakt det du skriver här så att hon har en möjlighet att själv göra valet om ni ska gå skilda vägar eller om du ska få ta in en tredje part.


    Vi lever i ett öppet förhållande redan från start och jag har alltid sagt till henne var jag står och hue jag tänker,var hennes första och enda kille så förstår hon varit med om mkt i yngre år son hon har svårt att öppna sig om men vi har ändå varit ihop i snart 5 år.
  • New  Dawn
    Lordi skrev 2018-05-31 11:50:11 följande:

    Vi lever i ett öppet förhållande redan från start och jag har alltid sagt till henne var jag står och hue jag tänker,var hennes första och enda kille så förstår hon varit med om mkt i yngre år son hon har svårt att öppna sig om men vi har ändå varit ihop i snart 5 år.


    Jaha, du lever i en öppen relation, men har ändå valt att leva sexlöst i ett år...
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (A)
    Anonym (G) skrev 2018-05-31 05:35:18 följande:
    Mitt tips är att du diskuterar saken med henne och berättar exakt det du skriver här så att hon har en möjlighet att själv göra valet om ni ska gå skilda vägar eller om du ska få ta in en tredje part.
    Håller med
  • Lordi

    Har inte valt att vara utan sex i ett år,men de flesta vet ju hur det är att leva i ett samboförhållande.kanske varit lättare att träffa andra om jag haft bil och körkort,men har inte haft de förutsättningarna då jag haft svårt att få fast inkomst etc.

  • Anonym (lost)

    Börja med att prata med henne. Det kanske är något som ligger till grund för det. Om du nu anser att det är viktigt för dig med just sex-biten tycker jag du skall lämna henne. Va inte otrogen mot henne, det blir inte roligt i längden när hon får reda på det. Det kommer alltid fram.
    Gör slut isf och var ärlig mot henne.

  • Contador

    Om du är säker att hon har låg sexdrift i allmänhet och inte bara med dig så skulle jag råda dig att hålla hårt i henne. Men för alö del gå vidare med dina planer och berätta öppet för henne och lägg inte fram det som att hela världen gör under.

Svar på tråden Sambo utan sexlust