• Anonym (Rafa)

Hur får jag min fru att bli kåt under dagen på distans?

Hej där!

Sitter på jobbet och tänker på min underbara fru som dock är lite svår att få igång efter en dag på jobbet. Därför tänkte jag att försöka få igång henne redan under dagen på distans så att hon förhoppningsvis är riktigt redo när hon kommer hem. :)

Någon som har något tips om vad jag skulle kunna göra? Tänker mig sms eller liknande? Vad skulle ni gå igång på?

• Svar på tråden Hur får jag min fru att bli kåt under dagen på distans?
  • Anonym (A)

Inget så t skulle få igång mig, det skulle få motsatt effekt faktiskt. Skulle känna mig tjatad på och pressad.

• Anonym (RuskPrick)

Kanske kan du be en kollega skicka en dickpic?

• Anonym (Gudrun)

Känner du inte din egen fru?

Vad jag tänder på är irrelevant i sammanhanget då detta handlar om din fru.

Du borde veta vad hon går igång på.

• Minimalen

Kanske en god fin middag som står färdig när hon kommer hem. Fint dukat och ett vin som hon tycker om. Efter middagen tar du hand om all disk så att hon får vila.

• Anonym (Rafa)
    Anonym (Gudrun) skrev 2018-05-31 11:25:07 följande:

Känner du inte din egen fru?

Vad jag tänder på är irrelevant i sammanhanget då detta handlar om din fru.

Du borde veta vad hon går igång på.

Visst känner jag min fru men när det kommer till just sex är det väldigt svårt att få ur henne vad hon verkligen gillar utöver "sex" när det inträffar. Hon är för blyg att prata om det när jag väl försöker, vilket jag har gjort... Därför försöker jag få lite inspiration här för att testa olika saker och se hennes reaktion. Det är det enda sättet som fungerar, tyvärr.
  • annabellelee

Om hon är blyg tror jag inte hon vill att du skickar en massa uppkåtande beskrivningar av vad du vill göra med hennes könsorgan, blandat med dickpics från personaltoan, utan kanske vänliga och kärleksfulla meddelanden om att du älskar henne och saknar henne, så att hon känner sig uppskattad och vänligt bemött. Antagligen gör det henne gladare och varmare inställd till dig än flåsiga meddelanden.

Så tänker jag.

• Anonym (Rafa)

Tack Annabelle för ditt svar. Detta har jag försökt utan någon större framgång tyvärr. Därför funderar jag nu på hur jag kan göra. Jag vill hitta ett sätt som gör att hon faktiskt blir lite kåt. Men jag håller med dig att alltför explicita saker kanske heller inte fungerar på henne?

• annabellelee

Grejen är ju att det ger sig i stunden, och ingen kan säga exakt vad du ska skriva till din fru.

Jag skulle inte bli kåt om min man beskrev nån sexuell ställning rakt apropå, utan vi skickar lite skämtsamma sms under dagen till varandra om allt möjligt, interna skämt, nån rolig bild osv, och ibland leder det vidare till lite sexprat, tex en bild som får oss att prata om "minns du den gången när jag drog ner dina...." eller "den stolen hade passat bra till att...." eller "när du nu nämner hårda paket så..."

Men det är helt i stunden och helt internt, små anspelningar som bara gäller oss, och som absolut inte är grova utan mer kittlande. Och som sagt inget man kan ge instruktioner om, utan ni får testa er fram. Lite som när man flörtar- det är ett samspel!

Så mitt tips är fortfarande inga sexsms, utan vänliga uppskattande meddelanden. Leder det till lite flörtade, fine, men gå inte in för att kåta upp, det kommer bara ge motsatt effekt.

Svar på tråden Hur får jag min fru att bli kåt under dagen på distans?