• Anonym (...)

Kan mitt ex ha fått tillgång till hela min telefon??? Hjälp

Mitt ex har tydligen kunnat se var jag befinner mig genom att jag haft min plats aktiverad på mobilen. Det finns ingenting som han kunnat hacka så hur är detta möjligt?? Är rädd att han nu har tillgång att se allt i hela min telefon, mina nummer, bilder , sidor på internet jag har besökt etc. HJÄLP !!!! Jag känner mig stalkad och det känns obekvämt om han har fått tillgång till den , känns som hela mitt privata liv avslöjas!! Inte för att jag har något att dölja men jag tycker att mobilen är en privat ägodel

• Svar på tråden Kan mitt ex ha fått tillgång till hela min telefon??? Hjälp
  • Kjell2
    Anonym (...) skrev 2018-05-31 13:59:46 följande:

Mitt ex har tydligen kunnat se var jag befinner mig genom att jag haft min plats aktiverad på mobilen. Det finns ingenting som han kunnat hacka så hur är detta möjligt?? Är rädd att han nu har tillgång att se allt i hela min telefon, mina nummer, bilder , sidor på internet jag har besökt etc. HJÄLP !!!! Jag känner mig stalkad och det känns obekvämt om han har fått tillgång till den , känns som hela mitt privata liv avslöjas!! Inte för att jag har något att dölja men jag tycker att mobilen är en privat ägodel

Gonom att instalera olika spionappar och ha tillgång till dina lösenord kan ha ha tillgång till mycket.
  • Anonym (...)
    Kjell2 skrev 2018-05-31 14:12:08 följande:

Gonom att instalera olika spionappar och ha tillgång till dina lösenord kan ha ha tillgång till mycket.

Usch va skrämmande ! Vilka lösenord då ?
  • EmberEyes

Å andra sidan så kan alla se var du befinner dig när du har vissa GPS-funktioner installerade/aktiverade, utan att de har tillgång till något i din telefon.

• Kjell2
    Anonym (...) skrev 2018-05-31 14:17:50 följande:
    Usch va skrämmande ! Vilka lösenord då ?
    Mail, facebook osv. Du kanske varit slarvigare tidigare eller get honom lösenorden vid något tillfälle.

Är du riktigt nervös och rädd så gör en totalreset på telefonen, ominstallerar alla appar och byt lösenord. Tar tid och energi samt så riskerar du att tappa information.

• Anonym (...)
    EmberEyes skrev 2018-05-31 14:18:26 följande:

Å andra sidan så kan alla se var du befinner dig när du har vissa GPS-funktioner installerade/aktiverade, utan att de har tillgång till något i din telefon.

Hur kan dom se det? Jag hade platsen aktiverad på telefon men inte något på google
  • Anonym (...)
    Kjell2 skrev 2018-05-31 14:22:33 följande:

Mail, facebook osv. Du kanske varit slarvigare tidigare eller get honom lösenorden vid något tillfälle.

Är du riktigt nervös och rädd så gör en totalreset på telefonen, ominstallerar alla appar och byt lösenord. Tar tid och energi samt så riskerar du att tappa information.

nej han har omöjligt kunnat få tillgång till mina lösenord har aldrig gett ut dom till någon eller skrivit dom så han kan ha sett det
  • Anonym (A)
    Kjell2 skrev 2018-05-31 14:22:33 följande:

Håller med
  • Anonym (Snap)
    Anonym (...) skrev 2018-05-31 14:28:55 följande:

Hur kan dom se det? Jag hade platsen aktiverad på telefon men inte något på google

Har du snapchat, följer han dig där? På snap kan man se vart de man följer befinner sig (om de har platstjänsten på)
  • Anonym (...)
    Anonym (Snap) skrev 2018-05-31 15:15:24 följande:

Har du snapchat, följer han dig där? På snap kan man se vart de man följer befinner sig (om de har platstjänsten på)

Nej han har inte snapchat och jag är aldrig inne där
  • Anonym (Ha lite koll....)
    Anonym (...) skrev 2018-05-31 14:28:55 följande:
    Har du en Iphone eller annat märke? Har du något annat märke är det aktiverat på google om det är aktiverat i mobilen............. 
Svar på tråden Kan mitt ex ha fått tillgång till hela min telefon??? Hjälp