Sprutnarkoman med missbruk i 10år
Men varför vill du hålla på med sånt skit? Det låter fruktansvärt.
Men varför vill du hålla på med sånt skit? Det låter fruktansvärt.
Jag är 23, jobbar och är rätt bra avlönad men gör även lite annat utanför jobbet. Sköter allt snyggt tkr jag.
Mjo det blir väl kanske så, den enda bieffekt jag har hittills är ju de vanliga som kommer till o från o då kortare stunder med smärtor i njurar och leder. O jaa.. till o från svårt och får ont av att pissa.. Sen har man ju varit med om ?Ledis?, dvs när smuts/liknande kommer in i venerna o man oftast blir sängliggandes med feber, extrema ledsmärtor och man åmar o stönar sig, vrider o vänder på sig tills man äntligen kunnat somna eller tills smärtan gått över vilket brukar vara för mig 6-20tim.. finns några knep att bli av med ledisen snabbare som ibland funkar..
Man är som man är..
Trevligt..om man vill ta på sig en teaterroll..
Wtf????
Du verkar vara mer än nöjd med ditt liv. Hur länge tror du att du kan hålla på såhär? Du kanske ser bra ut nu men vad händer när drogerna tar ut sin rätt och du börjar se ut som en riktig knarkare och ingenkommer vilja ta på dig mer?
Helt ärligt så har jag alltid så långt tillbaka jag kan minnas sagt att jag inte ska bli äldre än 30..