BIM juli 2018
Hej!!
Hoppar in här jag mä :)
BIM 6/7, slutade med piller i december. Ingen graviditet än men hoppas på att inte mensen kommer i juli.
Lycka till alla :)
Hej!!
Hoppar in här jag mä :)
BIM 6/7, slutade med piller i december. Ingen graviditet än men hoppas på att inte mensen kommer i juli.
Lycka till alla :)
Hej :)
Kom din mens igång ordentligt direkt eller tog det ett tag?
Håller tummarna! :)
Jag slutade den 6 april och fick mensen nu den 4 juni så det tog nån månad. Började till och med bli orolig att något inte stämde även om det var vanligt.
Jag är så rädd för just långa cykler... Jag vet att jag kände av min ägglossning ca 18-19 dagar innan jag fick mensen men sen vet man ju ändå aldrig hur lång tid det tar till nästa gång. :/
Vet du (eller någon annan) hur det är med lutealfasen om den alltid är likadan eller om den kan ändra sig? :)
Hej!
Kan någon hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester?
Fattar inget. Dom ser ju exakt lika ut hela tiden

Inget av de testerna är positiva, eftersom teststrecket ska vara lika starkt som kontrollstrecket. Men ÄL test kanske inte funkar på dig, man kan ha ÄL utan att testerna ger utslag, eller så ser man bara stegringen. De ser ju ganska starka ut, du är säker på att du inte är gravid, då de även kan ge utslag på hcg?
Jag hade helt glömt bort, mina ÄL tester såg ut som dina förra månaden. Testade runt dag 20 när jag brukar få ÄL. Men det visade sig att ÄL inte kom förrän dag 39! Då hade jag slutat testa för länge sen. Jag vet att det var den dagen, för gravid blev jag (missfall). Kanske försökte kroppen ägglossa? Trodde jag hade stegring eftersom testen ändå var så pass starka.
Så det är ju bra att du fortsätter testa, ÄL kanske är lite senare än du tror?