Inlägg från: soffipropp1987 |Visa alla inlägg
  • soffipropp1987

BIM juli 2018

Hejsan! Hoppar in här i denna tråd istället då jag gjorde ett negativt gravtest igår på bim+1. Känns i magen som början på mens idag så min nästa bim blir 9/7. Ska jobba lång dag idag så jag satte in menskoppen för säkerhets skull... Men har molande värk nu så den borde komma igång idag.

• soffipropp1987

1 juli - Jagvetdåinte

2 juli - johannastroberg

3 juli - längtan efter ett syskon

4 juli - Issari

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1

6 juli - JenniB

9 juli - AllaGodaTingÄrTre soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

14 juli - Nicciz

• soffipropp1987
    johannastroberg skrev 2018-06-16 15:11:51 följande:

Hur går det för er alla?

Jag har beräknad äl enligt appen imorgon men har lite "mensvärk" idag så ägget kanske släpper idag istället. Har aldrig känt av min äl tidigare men till er som gör det, hur upplever ni att det känns?

Jobbar både dag, kväll & natt så det är klurigt att få till det men vi myste till det i tisdags & imorse. Hoppas på att få till det ett par dagar till :)

Ska ge oss på försök nr 2 med andra barnet nu. Jag har ingen koll alls på när jag har ägglossning så jag har köpt många äl test så att vi har någon chans att pricka in det. Förra graviditeten tror jag att jag hade väldigt sen äl då bm beräknade bf mycket senare än vad jag gjorde. Hoppas inte sommarens resor med släkten hamnar i vägen för produktionen :)
  • soffipropp1987

Hur går det för er alla?

Jag har beräknad äl enligt appen imorgon men har lite "mensvärk" idag så ägget kanske släpper idag istället. Har aldrig känt av min äl tidigare men till er som gör det, hur upplever ni att det känns?

Jobbar både dag, kväll & natt så det är klurigt att få till det men vi myste till det i tisdags & imorse. Hoppas på att få till det ett par dagar till :)

Ska ge oss på försök nr 2 med andra barnet nu. Jag har ingen koll alls på när jag har ägglossning så jag har köpt många äl test så att vi har någon chans att pricka in det. Förra graviditeten tror jag att jag hade väldigt sen äl då bm beräknade bf mycket senare än vad jag gjorde. Hoppas inte sommarens resor med släkten hamnar i vägen för produktionen :)
  • soffipropp1987

Hur går det för er alla?

• soffipropp1987
    eman303 skrev 2018-06-17 20:36:55 följande:

Nu är ÄL i full gång, någon mer som har? Vi är på försök nummer 2 och är så taggade på detta! :)

Ätit rosenrot fram tills nu och äter folsyretabletter. Slutar med rosenrot nu vid ÄL och hoppas det är sista gången jag behöver äta det.

Vi är också på försök nr 2. Har äl nästa vecka. Vad gör rosenroten för nytta?
  • soffipropp1987
    Missmli skrev 2018-06-20 13:23:55 följande:

Positivt ägglossningstest idag , har inte haft sex sen i söndags och kommer inte kunna ha det förens kl 23 ikväll då min sambo kommer hem . Hur är chanserna då ?

På beskrivningen till de tester jag har hemma står det att man ska ha sex inom 24-48 timmar vid positivt ägglossningstest. Så det borde ju fungera kan man ju tycka :)
  • soffipropp1987

Har slarvat med att mäta äl-stegring, men tog ett test nu och det var ingen tvekan, ikväll får det bli mys :)

• soffipropp1987
    emmaaaaaaa skrev 2018-06-25 08:57:06 följande:

Jag älskar layouten så jag bara hoppas att den stämmer nu och att jag förhoppningsvis även får ett + :)

Ereya skrev 2018-06-25 07:16:31 följande:

Jag har kört med Flo i ett och ett halvt år, älskar verkligen den appen!

Jag har precis börjar använda Flo, men lagt in mina cykler ett år tillbaka, den har stämt de två månaderna jag använt den :)
Svar på tråden BIM juli 2018