• IBS

BIM juli 2018

Hoppar in här från juni tråden då jag fått spottings idag som jag alltid brukar få några dagar innan mensen. Så den kommer säkert som planerat. Fick tydligt positivt ÄL-test på onsdagen och negativt på torsdagen. Så vet att vi träffade rätt men hade inte de typiska ÄL-flytningarna som jag brukar. Så tänker att ägget kanske aldrig släppte.
    Ska fokusera på att försöka gå ner 5 kg till nästa ÄL som blir ca 5/7 och BIM blir då den 19/7.

• IBS

BIM-lista

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon

2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA

3 juli - längtan efter ett syskon

4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

12 juli- Månflicka

13 juli - babytjejen

14 juli - Nicciz, niiskuneiti

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80

19 juli - IBS

20 juli - Thorax

21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen

22 juli EmmalinneaS, Smultronbär

28 juli - lindabinda

• IBS

Har nog fallit bort från listan men lägger till mig igen:
    1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne

2 juli - Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora

4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli

8 juli - LLW

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

12 juli- Månflicka

14 juli - Nicciz, niiskuneiti

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)

20 juli - Thorax

21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen

22 juli EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3,

28 juli - lindabinda[ , Syskon, zion

29 juli - johannastroberg

31 juli - MammaKA[/quote]

• IBS
    Thorax skrev 2018-07-04 08:49:16 följande:

Hade sån verklig dröm så läskigt.

Var hos en kompis och vart tvungen att gå på toan. Väl där började magen krampa och jag liksom tog i lite. Ut kommer mens samt en stor typ golvbollsklump som jag genast visste var en bebis.

När jag vaknade sprang jag såklart direkt på toan haha :D inget där såklart. 3 veckor till mens ju.

Så konstigt, jag drömde nästa samma i natt. Att jag fick rikliga blödningar. Visste också att det var ett missfall. Och då väntar jag på ÄL typ i morgon och BIM 19/7 :/
  • IBS

Skulle ni tolka detta ÄL test som positivt. Är nästa lika starkt som kontrollstrecket men inte riiiktigt. Ska ta ett nytt om några timmar :)

• IBS
    Nicciz skrev 2018-07-04 16:01:32 följande:
    Skulle säga att du antingen haft positivt nyligen eller får det mkt snart!
    Aha ja som jag tänkte. Har ej haft så då kommer det snart :)
  • IBS

Någon som använder äl-test? Fick positivt idag också. 3de dagen i rad. Starkast idag och kom snabbast men både igår och i förrgår var testen positiva? Någon som varit med om liknande? Släpper inte ägget kanske, eller när släpper det isf?! Får fortsätta mysa någon dag till.

• IBS

Stort grattis :D

AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-07-06 07:13:45 följande:

Jag gråter!!!!!

Sjätte försöket!!!

På BIM+2!!!

• IBS
    silk_spectre skrev 2018-07-06 18:33:00 följande:

Jag har inte kommenterat förut, men är lite i samma situation som du. Jag är inne på 6.e dagen med positiva test. Aldrig haft så här förut utan brukar ha 2 dagar med blinkande gubbe och sen 2 dagar med fast gubbe och sen negativt. Har tänkt som du att det kanske skulle vara så att det är att ägget inte släpper, men jag kör Natural cycles och temperaturen indikerar att ägglossningen var i onsdags. Kände också av vad jag tror var själva lossningen. Nu är jag mest nyfiken på vad det är och ska testa imorgon också. Funderade på om kroppen försöker släppa ett ägg till och att det kanske är det som är grejen. Fick ett tidigt missfall i maj och tänker att det fortfarande är med och krånglar till det.

Vet inte vad jag ska tro faktiskt!

Ja det är så konstigt faktiskt. Jag testade första gången förra månaden men då blev det bara positivt på en dag och inget sen. Blev ej gravid då heller förstås. Fundera också på om det kan vara mer än 1 ägg. Jag tempar ej men känner i magen vid ÄL och det har jag gjort idag. Dock uteblir ÄL-sekret som jag brukar ha innan. Hade ej förra månaden heller men alla andra typ. Jaja vi får mysa på och hålla tummen för oss båda ;) beklagar ditt MF och hopps det tar sig nu igen.
  • IBS

ÄL + 7-8 idag. Nu börjar jakten på symtom ;) Fler som ligger på samma dag ungefär?

Svar på tråden BIM juli 2018