kan fingerpulla vara ett övergrepp?
Yes, han ska anmälas för våldtäkt och få sitt liv förstört. 10 sec räcker även om det dyker upp från ingenstans.
Yes, han ska anmälas för våldtäkt och få sitt liv förstört. 10 sec räcker även om det dyker upp från ingenstans.
Att man ens funderar på om man vågar ta risken att ha sex med någon random på fyllan nu för tiden är skrämande utväckling. Det där med sex-kontrakt låter verkligen inte som en så dum ide som det gjorde först.
Tycker det finns ett tydligt samband mellan att de män jag känner som är vettiga människor överlag aldrig ser "dagens sex" som något där man fånar sig med att man ska behöva skriva kontrakt eller på riktigt oroar sig över att bli anmäld för våldtäkt, och de män jag känner/har i min omgivning som gör dessa saker, ja, för att uttrycka det milt är de väl lite mindre vettiga överlag.
Det är bra, håll er undan från sex om ni är så rädda för att "råka" våldta/begå övergrepp, ni gör sannerligen både kvinnor och alla vettiga män en enorm tjänst!
Jag har många manliga vänner, före detta partners, bröder, morbröder, en pappa... ingen av dem skulle känna sig "jagad" eller träffad av att kvinnor i allmänhet belyser problematiken med sexuella övergrepp.
De är vanliga män. Förhoppningsvis är ingen av dem Ola.
Förmodligen ÄR någon av dem Ola. Dessvärre.
Naturligtvis går Ola över gränsen.
Varför skulle de ha en klump i magen?
Vad menar du med nästa fråga? Varför skulle jag anta någonting om någon av dem?