Inlägg från: Anonym (getrud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (getrud)

kan fingerpulla vara ett övergrepp?

Anonym (zzzz) skrev 2018-06-02 20:12:30 följande:

efter ett tag börjar Gertrud känan att det är färdigpullat och markerar genom att dra upp olas hand.

ola håller den kvar och pullar vidare henne i 10 sek tills Gretrud säger ifrån och högt säger "Sluta!".

vad är detta, har ola begått ett övergrepp, ofredande el. vad?

Om jag först drar upp Olas hand kan han knappast hålla den kvar? Har jag dragit upp den ska Ola självklart förstå att den inte ska tillbaka dit. Säger jag då "sluta" är det en verbal markering som inte ens borde behövas, så ja, det är åtminstone ett ofredande.

Och även om jag verkade gilla att bli "pullad" från början, kan jag nu avslöja att det gjorde jag inte, det kändes av någon anledning bara dumt och pinsamt att säga ifrån, kanske för att jag var tänd på Ola och inte vågade visa missnöje av rädsla för att han skulle ta illa upp och försvinna. Men det finns gränser för hur länge man står ut med att bli berörd på ett sätt som man inte gillar och till slut insåg jag antagligen att "bättre än så här blir det nog inte".
  • Anonym (getrud)

Jag kan inte fatta att tiden 10 sekunder diskuteras. Jag har haft många samlag som är kortare än 10 sekunder. Hade en våldtäkt som varit kortare än 10 sekunder inte varit en våldtäkt? Absurt. Att en ofrivillig penetrering inte är långvarig gör det inte mindre till ett övergrepp, det betyder bara att det är ett kortare lidande.

Svar på tråden kan fingerpulla vara ett övergrepp?