Är han desperat?
Jag har börjat prata med en kille och i veckan var vi på vår första "dejt", allting flöt på bra men en sak som gjorde mig lite förvånad och osäker var att han tenderar att ibland prata om "vår framtid" samt att han planerar in saker i förväg eller vad man ska säga. Låt mig berätta.
Vi skojade lite och visade bilder på oss själva och då sa han "om vi reser bort tillsammans så kommer jag vara klädd såhär", han har även frågat vart jag skulle vilja resa med honom. Vidare sa han till mig att nästa gång vi ses vill han ta mig till en särskild restaurang. Han har även på skoj? Sagt att jag är hans kvinna hehe..
Jag vill ha äkta kärlek och jag är bara rädd att hans sätt att agera och uttrycka sig på tyder på att han är desperat och bara vill ha någon för att ha någon och inte för att det handlar om äkta känslor... Nu är det ju fortfarande extremt tidigt och inga känslor finns ännu, men jag menar ur ett längre perspektiv.
Så vad tror ni? Hur ska jag agera? Hur ska jag bemöta hans kommentarer? Jag vill inte rusa in i något..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-03 11:48
Jag menar inte att det är något fel att säga att han vill ta mig till en restaurang nästa gång, men hade varit mer uppskattat om han först frågade hur jag tycker dejten var och om jag vill ses igen... hehe