• Anonym (Gillar string)

Ok med string som underdel på stranden/poolen?

Jag är lite till åren men jag gillar min rumpa och tycker den är fin. Det är den finaste delen på min kropp och jag gillar att ha string.

Nu är ju inte det på mode längre tyvärr men kan man ha string på stranden vid poolen eller om man solar i en park idag eller skulle man ses som ett miffo? Jag har inget emot att folk tittar men jag vill inte bli lynchad liksom...är stringen helt ute idag?

Är det konstigt att vara 34 och ha string om man ändå har rumpa som passar till det? Riskerar man att ses som en dålig mamma om man har string och två små barn? Det är inte mina barn utan min mans men det vet ju inte nån som bara ser oss.

• Svar på tråden Ok med string som underdel på stranden/poolen?
  • Anonym (Sofie)

Nja, jag vill helst inte se din röv, så ta gärna nåt annat än string när du är ute bland folk.

• Anonym (strapats)

Klart man får ha vilken sorts badkläder man vill.

• Anonym (Jo)
    Anonym (strapats) skrev 2018-06-03 17:05:27 följande:
    Klart man får ha vilken sorts badkläder man vill.
    Håller med
  • Anonym (strapats)
    Anonym (Sofie) skrev 2018-06-03 17:04:52 följande:

Nja, jag vill helst inte se din röv, så ta gärna nåt annat än string när du är ute bland folk.

Tycker du inte vi ska vara toleranta nog att låta folk välja sina badkläder efter egen smak? Även om det inte behagar för egen estetiska smak?
  • Fennyxx

Personliga åsikten är stranden ja, men kanske lite för naket för parken eller poolen.

• Anonym (Suck)

Vill du inte kolla på hennes röv så väljer du väl att helt enkelt inte kolla på hennes röv.

Ts det är helt upp till dig. Du lär få en hel del blickar från dömmande människor. Personligen brukar jag bara tänka "jäklar vilken snygg röv, jag önskar jag hade en tillräckligt snygg rumpa för att klä mig så".
  • Anonym (Gillar string)

Det här är ett argument jag har hört förut. Först blev jag lite sur...men jag vill liksom inte göra folk allt för obekväma. Att någon stör sig kan jag ta men inte om många gör det då är jag inte tuff nog att stå på mig.

• Anonym (kit)
    Anonym (Gillar string) skrev 2018-06-03 17:23:55 följande:
    Det här är ett argument jag har hört förut. Först blev jag lite sur...men jag vill liksom inte göra folk allt för obekväma. Att någon stör sig kan jag ta men inte om många gör det då är jag inte tuff nog att stå på mig.
    Ja, många kommer att störa sig. Eller kanske inte störa sig men reagera. Särskilt om du är där med barn(spelar knappast roll om det är dina egna eller inte). Som du själv säger så är det helt ute så då kommer folk automatiskt att titta och sannolikt prata om dig. 

Om du har snygg rumpa eller inte har ingen betydelse för ute är det i alla fall. Anar lite att du gärna vill visa upp din rumpa?
  • Anonym (Gillar string)
    Fennyxx skrev 2018-06-03 17:15:41 följande:

Personliga åsikten är stranden ja, men kanske lite för naket för parken eller poolen.

Även utomhuspool?
  • Anonym (Gillar string)
    Anonym (kit) skrev 2018-06-03 17:28:30 följande:
    Ja, många kommer att störa sig. Eller kanske inte störa sig men reagera. Särskilt om du är där med barn(spelar knappast roll om det är dina egna eller inte). Som du själv säger så är det helt ute så då kommer folk automatiskt att titta och sannolikt prata om dig. 

Om du har snygg rumpa eller inte har ingen betydelse för ute är det i alla fall. Anar lite att du gärna vill visa upp din rumpa?
    Är det så fel egentligen om jag vill det? Rumpan har ju inte kommit gratis utan jag har tränat den i många år. Den var helt platt först.
Svar på tråden Ok med string som underdel på stranden/poolen?