• Anonym (livfullhet)

Vad är det som gör ett utseende intressant?

För mig är det ansiktsuttrycken..hur ansiktet formar sig och vad det uttrycker. Sen kan det vara en extraordinär näsa exempelvis eller en helt levande blick. Något som bjuder in och som ser sympatiskt ut. Perfekta drag så där modellsnygga gör det sällan för mig utan något av dessa ting.

• Svar på tråden Vad är det som gör ett utseende intressant?
  • Anonym (MG)

Jag brukar tycka ögonen.

• Anonym (livfullhet)
    Anonym (MG) skrev 2018-06-04 20:48:36 följande:

Jag brukar tycka ögonen.

Är det själva formen på ögonen eller vad de utstrålar?
  • fluu

Något som sticker ut och gör utseendet intressant. Ofta är det näsan.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Starka drag)

Ögonen är helt klart nr.1.

Sedan kan det vara näsa, öron, läppar eller lite vad som egentligen. Total perfektion gör det sällan för mig. Jag gillar starka drag, något som sticker ut. Jag vet precis vad jag vill ha men omöjligt att sätta ord på. Oftast hittar jag de dragen hos utländska tjejer, svenska tjejer har över lag väldigt tråkigt utseende.

• Anonym (E)

Speciella drag, speciellt ögon, käkform, haka och läppar. 
    Glimten i ögat, bokstavligt talat, hur personen uttrycker sig med ögonen, så att ögonen faktiskt nästan glittrar när personen ler. 
    Hur personen rör munnen när den t.ex. ler eller är missnöjd, försöker hålla sig från ett leende, koncentrerar sig, osv. 
    Sen tycker jag också att ögonbrynen gör så himla mycket, ett par välskötta bryn på en person som uttrycker sig med hjälp av ögonbrynen är något alldeles särskilt. T.ex. Ian Somerhalder som iofs är snygg i sig, men sättet han använder sina ögonbryn när han uttrycker sina känslor gör honom sexig. Utan det vore han bara ännu en snygg karl i kändisvärlden. 

• Anonym (Girly)
    Anonym (E) skrev 2018-06-05 02:04:32 följande:

Speciella drag, speciellt ögon, käkform, haka och läppar. 

Glimten i ögat, bokstavligt talat, hur personen uttrycker sig med ögonen, så att ögonen faktiskt nästan glittrar när personen ler. 

Hur personen rör munnen när den t.ex. ler eller är missnöjd, försöker hålla sig från ett leende, koncentrerar sig, osv. 

Sen tycker jag också att ögonbrynen gör så himla mycket, ett par välskötta bryn på en person som uttrycker sig med hjälp av ögonbrynen är något alldeles särskilt. T.ex. Ian Somerhalder som iofs är snygg i sig, men sättet han använder sina ögonbryn när han uttrycker sina känslor gör honom sexig. Utan det vore han bara ännu en snygg karl i kändisvärlden. 

Ja Ian är en sjukt snygg kille haha
  • Anonym (f)

Ett talande munspel. Och med det menar jag inte någon som clownar och överdriver. Jag menar någon som visar sin personlighet genom minspelet, glimten i ögat och leenden exempelvis.

Svårt att förklara men jag vet att jag inte faller för ett speciellt utseende utan det är mer utstrålningen.

• Anonym (A)
    Anonym (Starka drag) skrev 2018-06-05 01:41:49 följande:
    Ögonen är helt klart nr.1.

Sedan kan det vara näsa, öron, läppar eller lite vad som egentligen. Total perfektion gör det sällan för mig. Jag gillar starka drag, något som sticker ut. Jag vet precis vad jag vill ha men omöjligt att sätta ord på. Oftast hittar jag de dragen hos utländska tjejer, svenska tjejer har över lag väldigt tråkigt utseende.
    Håller med
  • Anonym (Tjej)

Jag gillar ett relativt symmetriskt ansikte, gärna bred mun och utstickande näsa men ej för bred näsa. Stora ögon men formen spelar ingen roll. Gillar en viss ljusblå färg på ögonen men har blivit förtjust i killar med alla ögonfärger. Ungdomligt utseende men mogen personlighet. Fint leende som syns över hela ansiktet. Gillar inte kluven haka eller för maskulina käkben.

Svar på tråden Vad är det som gör ett utseende intressant?