• ALY538

Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!

Hej,

jag håller på att explodera!

Ikväll så fick jag äntligen tömma tarmarna efter 4 dagar och det blev väldigt mycket bajs i toaletten. Ja, så mycket så att min toalett inte kunde hantera detta! Har spolat 7-8 ggr men det verkar nästan bli värre! Den 8: e gången som när jag spolar så hör jag hur det börjar att mullra nere i avloppet och toalettvattnet väller ut över kanten och ut på golvet.

Har städat och spolat igen men det går fortfarande inte ned. Det är verkligen helt STOPP i klosetten!!

Har använt propplösare...men det har inte fungerat bra alls...

Vad tusan skall jag göra!?!!?!??!

Tacksam för svar!! Behöver verkligen hjälp med detta!!

• Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!
  • ALY538

Ha ha, det var roliga svar!!

-- finns det något medel som jag kan använda till toaletten? Har spolat nu 5 ggr till, men det hjälper ingenting... :-/ Hmmmm....???

• ALY538

Meddelande till Anonym (C):

Bajsade omkring kl, 19 ikväll.

• ALY538

Tog papper i 2 omgångar och har rört o rotat runt med toalett-borsten utan några bättre konsekvenser...

• ALY538
    Pierott skrev 2018-06-06 20:01:40 följande:

Ptja, i värsta fall får du ta tjuren vid hornen o skopa upp skiten o spola ner lite åt gången. När jag har slängt för mycke papper i toan o den inte vill svälja brukar jag peta runt lite med toaborsten så åker de iväg :D

Haha, hahahaha haha :D
  • ALY538
    Anonym (ärligheten själv) skrev 2018-06-06 20:01:10 följande:

Är du så dum att du spolar 12-13 ggr fast det är stopp i toaletten så att  det rinner ut så kan du gött få bada i det!

Hahahaha, haha, vilka roliga svar som ni kommer med!!! :- )
  • ALY538

Bajset har ännu inte åkt ned i klosetten... vilket verktyg eller medel kan jag använda för att lösa upp korvarna och lättare kunna spola ned dom med ?

• ALY538
    katrinp skrev 2018-06-06 20:04:22 följande:

När sonen fyllde toaletten med papper så att det blev stopp tog vi en spann med närmst kokande vatten och hällde från lite höjd, detta skapar någon form av övertryck så att allt vatten sugs ner. Funkar inte det så ring en spolbil så ordnar de..

Vilken spolbil då?

Med papper eller med bajs? Kan spolbilen bara hjälpa till med papper så har jag ingen nytta utav den, för att det här ör BAJS som det handlar om!!
  • ALY538
    Anonym (Kristen) skrev 2018-06-06 20:05:27 följande:

Be en bön?

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

"Åh snälla bajset, åk ned i toaletten nu..." Hahahaha xD
Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!