Inlägg från: Anonym (KJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KJ)

Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!

Kanske låter dumt, men om du har golvbrunn på toaletten, så lyft det locket. Alltså hela hinken eller vad jag ska säga.

Brukar vi få göra på jobbet när det blir så att det rinner sakta. Vet inte om det blir nåt sorts vakuum eller nåt.

Annars är ju tryck i vattenlåset som behövs. Antingen med toaborsten eller en sån orangeröd grej som jag tappat namnet på nu. :)

• Anonym (KJ)
    Anonym (Kristen) skrev 2018-06-06 20:24:59 följande:

Sugpropp

Tack :)
  • Anonym (KJ)
    ALY538 skrev 2018-06-06 20:26:01 följande:

Hur ser en toalett med en golvbrunn ut? Har ingen sådan, tyvärr....

Den i dusch, eller badkar
  • Anonym (KJ)
    ALY538 skrev 2018-06-06 20:28:13 följande:

Har aldrig sett toalett med golvbrunn i förut, men jag får inte ned ett dugg i toaletten!!!!

Nu säger jag toalett åt badrum, så om du har en golvbrunn i badrummet. Lyft bort så mycket du kan, så det kommer in luft i avloppssystemet.
  • Anonym (KJ)
    ALY538 skrev 2018-06-06 20:48:20 följande:

Hur ser det förresten ut längst ned i bottnen utav toalettsystemet? Är det kopplat till reningsverket, eller?

När jag spolade den 38:e gången nu så lossnade spolverket högst upp på toaletten. Vad ska jag göra nu, då? Åh, vilken jävla otursdag som det här blev, då!!!!!

Längst ned är det ett vattenlås på toaletten, efter det är det avloppsrör som leds ut i avloppsstamen, ut i gatan sen reningsverket.

Ditt stopp sitter i avloppet inte i toaletten.
  • Anonym (KJ)

Annars he du bara väldigt tråkigt en onsdagskväll som denna. Hehe

Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!