• Jag är bara jag

Falskt positivt efter ovitrelle?

Det ligger ju på gränsen. Jag har alltid fått td 14 dagar efter Ovitrelle/Pregnyl just för att vara bombsäker. Troligen är det dock ett plus törs jag påstå. Glad Vänta 2 dar och testa igen- ett plus då är garanterat äkta.

• Jag är bara jag
    Enrosakorv skrev 2018-06-08 20:15:09 följande:
    Jag har testdag om 6 dagar, men tog ett test för skoj skull typ, och så var det positivt. Både på ett vanligt och ett sånt testa tidigt.
    Men ska testa igen om några dagar. Uhh så långa dagar det kommer vara, har jobbat på bebis i över tre år och sista ivf försöket nu :)
    Klinikerna drar alltid till med sena td för att vara helt säkra, men du kan gott och väl testa tidigare än om 6 dagar. Jag förstår att det känns segt med kämpandet! Det tog över 10 år för oss att få barn, men det är värt det i slutändan! Glad
  • Jag är bara jag
    Enrosakorv skrev 2018-06-09 14:30:35 följande:
    Oj tio år, fy så jobbigt. Då ska jag intr klaga på mina 3 år ;) tog ett nytt test idag som visade lika starkt på morgonen som igår, sen ett på eftermiddagen som var starkare. Då måste det väl äbdå vara positivt.. Eller?
    Jodå, man får visst klaga efter tre år! Men jag hoppas det räcker med tre år för din del. Glad Vi hoppas på äkta plus!
Svar på tråden Falskt positivt efter ovitrelle?