Vad ska jag döpa mina nya killar till? (bokfigurer)
Roryn,
Cailin,
Ivanor,
Dharkan,
Kazaar,
Pihon,
Solas,
Hazzrah,
Vivanor,
Ivar,
Fein,
Odium,
Jayus.
Roryn,
Cailin,
Ivanor,
Dharkan,
Kazaar,
Pihon,
Solas,
Hazzrah,
Vivanor,
Ivar,
Fein,
Odium,
Jayus.
Älskar fö. Fantasy och skriver mycket själv. Looove this! Lycka till!
Fantasifult så det förslår =) Solas går dock helbort.
Oh, yeah.. Solas..... knife-eard, bald, dumbass =P
Gillar de andra. Cailin hamnar nog också ändå i "kast"högen, jag har två olika Kailan redan i två olika historier och en Kaidan (*host*Alenko*host*) samt en Kellan, så det kanske blir lite för många att hålla reda på.....
Oh, yessssssss........*dies a little*
Nej, tre (yeah, yeah...) av de bästa spel som någonsin gjorts. Garrus och Thane är mina Bromance Buddies och Kaidan...... Jag vägrade faktiskt romance i 1 och 2 för jag visste, VISSTE redan från början att en dag skulle min male Shepard få honom. Och visst fan hade jag rätt. BioWare har aldrog skyggat från LGBT-romance.
Äh, vi kan prata om vad som helst... Har jag någonsin sagt att jag skrivit fanfic på både Mass Effect och Dragon Age, och även Baldur's Gate och KotoR? Ja, det förstås, Mass Effect avslöjade jag ju.....
Jag gillar visst mina fiction-män stuck-up, tall, handsome and brooding... Cullen... Garrus... (ramlar ur gamingstolen och rinner ned på golvet)
Jag gillar också Cullen. Nä, det är han inte. Då har du inte tagit dig tid till lära känna honom.
Blackwall, däremot..... skip på den......
Jag gillade att han var lite av en drygku*, pardon my french, men att han sedan var så mycket mer när man lärde känna honom. Blackwall däremot... eh what? Fanns inget intressant med honom alls.