• Anonym (Fundersam)

Ska jag ana oråd?

Jag och min sambo har en bra relation, bra sexliv också kan jag tycka. Nu har hon varit borta med några vänner under helgen och roat sig. Nu är det så här att min sambo rakar sig inte mellan benen, hon tar bikinilinjen, men aldrig renrakad, Ska jag känna oro då hon kommer hem och är helt renrakad?? Har hon gjort det för att "göra sig fin" för ev någon annan? En tanke från en fundersam man!

• Svar på tråden Ska jag ana oråd?
  • Anonym (Kille)

Om hon inte gör det i vanliga fall och helt plötsligt kommer hem renrakad? Ja det ska du! Varför skulle hon raka sig annars? Har du frågat henne varför?

• Anonym (Märkligt)

Märkligt gjort av henne bara sådär..

• Anonym (Löjligt)

Eh nej. Hon kanske ville testa nåt nytt, hon kanske ville överraska dig, hon kanske var nyfiken, vem vet.

Allt kretsar inte kring er killar...

Om du är orolig får du väl fråga henne och se om hon beter sig konstigt.

• Anonym (Tjej)

Nej. Ibland vill man bara testa något nytt. Ofta blir det då i samband med att man går ut eller liknande då man känner sig extra fint när fixat sig där nere.

• Anonym (Signe)

Misstänker att hon varit iväg med tjejkompisar? Hon har gjort det för din skull. Suttit och pratat och antagligen druckit.. Sen gjort det för att överraska dig. Och får misstankar tillbaka.

• Anonym (LM)

Det är någon kille som inte gillar slicka en hårig fitta och helt enkelt rakat henne.

• Anonym (A)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-06-10 15:45:16 följande:
    Nej. Ibland vill man bara testa något nytt. Ofta blir det då i samband med att man går ut eller liknande då man känner sig extra fint när fixat sig där nere.
    Håller med
  • Anonym (Kille)
    Anonym (LM) skrev 2018-06-10 16:06:23 följande:

Det är någon kille som inte gillar slicka en hårig fitta och helt enkelt rakat henne.

Om hon aldrig gjort det innan, om killen bett henne raka sig nån gång och hon sagt nej? Då tror ja hon träffat nån som ville att hon skulle göra de
  • Anonym (Man)

Jag tror hon vill göra sig fin för dig. Det är somnar och lite mindre hår är väl aldrig fel. Var nöjd att hon rakat sig istället.

• Anonym (J)

Antagligen så har hon rakat sig för någon annan. Om jag hade rakat mig för att överraska min partner skulle jag gjort det tydligt för honom och verkligen överraskat honom med det.

Svar på tråden Ska jag ana oråd?