Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

Gravid eller ej

Marie94 skrev 2018-06-10 18:21:44 följande:

Jag gjorde ett igår ?, visade -. men ska egentligen inte ha mens för ens om 5 dagar .????

Gör ett till om en vecka. Visar det negativt så kan det röra sig om en kemisk graviditet.
  • Iowhannah
    Kellie13 skrev 2018-06-15 20:56:06 följande:

vad är en kemisk graviditet?

En kemisk graviditet är en graviditet som kommer ut runt samma tid man skulle haft mens. Det är den allra vanligaste sortens missfall eftersom de flesta inte ens vet att de var gravida. Jag misstänker att jag själv hade en kemisk graviditet månaden innan jag blev gravid för jag hade vissa symptom som jag enbart har haft i tidig graviditet. Men så kom mensen och symptomen försvann, för att sedan återkomma (och stanna) en månad senare.
  • Iowhannah
    Plill skrev 2018-06-16 15:03:25 följande:

Skulle kunna vara en nid blödning annars. Kommer när ägget fäster. Ca 3-5 dagar efter äl om jag mins rätt.

Mjo, men det är lite väl starka symptom för att det skulle vara nidblödning.
  • Iowhannah
    Marie94 skrev 2018-06-20 20:45:16 följande:

Tog test nu vid 20.30 efter att kissat som en Galning hela dagen, svaret blev negativt:/

Kanske för att du tog på kvällen och hade kissat hela dagen? Testa på morgonurin istället.

Men jag tror att du inte är gravid tyvärr.
Svar på tråden Gravid eller ej